Οι Ιταλοί, λοιπόν, επανέφεραν ένα ακόμη θρυλικό όνομα στη γκάμα τους, με τη νέα Sprint. Η φιλοσοφία του νέου μοντέλου έχει βασιστεί σε αυτή της Super Sprint 90 του 1966, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξάπλωση των μικροκαμωμένων και sport Vespa. Παράλληλα, είναι βασισμένη στην πρόσφατη Primavera, η οποία με τη σειρά της αξιοποίησε χαρακτηριστικά του παρελθόντος, αλλά και σύγχρονες τεχνολογίες που πρωτοείδαμε στην 946. Όλα τα παραπάνω στοιχεία είχαν ένα σκοπό: ένα νέο μοντέλο που θα αντικαταστήσει την S.
Και, σύμφωνα με την Piaggio, η αντικατάσταση αυτή έχει ως αποτέλεσμα ένα μικροκαμωμένο μοντέλο με περισσότερες sport δυνατότητες. Αυτές γίνονται εμφανείς ήδη από την αισθητική της Sprint. Ο τετράγωνος προβολέας από LED, ο σύγχρονης αισθητική πίνακας οργάνων, η sport σχεδιασμού σέλα, οι μίνιμαλ γραμμές στο κοστούμι και η αιχμηρή ουρά (βασισμένη στην πρώτη Vespa) δίνουν έναν τόνο σύγχρονο και sport, χωρίς, ωστόσο, να θυσιάζουν την παράδοση της Vespa.
Η νέα Vespa Sprint, λοιπόν, βρίσκεται με τον ένα… τροχό στο παρελθόν. Ωστόσο, ο άλλος πατά με σιγουριά στο παρόν. Το νέο μοντέλο έχει βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στη νέα Primavera, η οποία ξεχώρισε, χάρη σε κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο τριβάλβιδος κινητήρας της Piaggio, ο οποίος διαθέτει βελτιωμένη λειτουργία και προσφέρει αυξημένη οικονομία, το νέο πλαίσιο, το οποίο προσφέρει αυξημένη σταθερότητα (κατά 36%, σύμφωνα με την Piaggio, σε σχέση με την S), και η ενισχυμένη μπροστινή ανάρτηση, η οποία κατορθώνει να εξαλείψει μια από τις βασικότερες αδυναμίες μιας Vespa: την ενδοτικότητα υπό πίεση.
Φυσικά, δε μιλάμε για μια διαφορετική έκδοση της Primavera, αλλά για ένα νέο μοντέλο, το οποίο καταφέρνει να ξεχωρίσει, χάρη στα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Το κυριότερο αυτών είναι οι τροχοί των 12 ιντσών – οι μεγαλύτεροι που έχουν τοποθετηθεί σε Vespa μικρού κυβισμού. Ευνοημένοι είναι, επίσης, και οι χώροι: κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος, ενώ η ποδιά προσφέρει άφθονο χώρο, για τα πόδια του αναβάτη και τη μεταφορά πραγμάτων. Aλλωστε, η Sprint διαθέτει τις ίδιες διαστάσεις με μια S ή LX, αλλά αυτές έχουν αυξηθεί σε κάποιους τομείς, όπως αυτός της ποδιάς. Παράλληλα, βέβαι, οι αναβάτες θα εκτιμήσουν τις μικρές της διαστάσεις, οι οποίες προσφέρουν ευελιξία, μα και άλλα πλεονεκτήματα – όπως η σέλα ύψους 790 χλστ., η οποία επιτρέπει και σε αναβάτες χαμηλότερου ύψους να πατούν με ασφάλεια στην άσφαλτο.
H νέα Vespa Sprint, τέλος, θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις (50 2Τ, 50 4Τ και 125 3V) και στα χρώματα λευκό, μαύρο, μπλε, κόκκινο και κίτρινο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Vespa Sprint 125 3V
Κινητήρας: 4T, 1Κ, A/Ψ, 3Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 125
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).: 58x58.6
Συμπίεση (:1): Δ.Α.
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): Δ.Α.
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα): 8
Βάρος (kg, κενό): Δ.Α.
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος: Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε: Μονόμπρατσο υδραυλικό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π: Διπλό Αμορτισέρ
Φρένα Ε (χλστ.): Δ /200
Φρένα Π (χλστ.): T /140
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε: 110/70-12
Ελαστικό Π: 120/70-12
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.): 1,860
Πλάτος (χλστ.): 735
Μεταξόνιο (χλστ.): 1,340
Ύψος σέλας (χλστ.): 790
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr