Ολοκαίνουργιος είναι ο τετράχρονος, τετραβάλβιδος και ψεκαστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 321 κ.εκ. 321 κυβικά είπατε; Περίεργος κυβισμός; Καθόλου, αν σκεφτεί κανείς το Ninja 300. Είκοσι ένα περισσότερα κυβικά βγάζουν εύκολα λίγη παραπάνω ιπποδύναμη. Η συμπίεση του 11.2:1 είναι πολύ μικρότερη από του RC, και ελαφρώς μεγαλύτερη από του Ninja, και οι 42 ps (41,44 hp) ξεπερνούν τον αντίπαλο, έστω και για λίγο. Τα ελαφριά πιστόνια είναι σφυρήλατα, αλουμινένια, με τις μπιέλες να έχουν υποστεί κατεργασία σκλήρυνσης. Οι DiaSil κύλινδροι χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε δικύλινδρο κινητήρα από τη Yamaha, με τη συγκεκριμένη διαδικασία χύτευσης να προσφέρει καλύτερη απαγωγή θερμότητας, μειωμένο βάρος και μικρότερη κατανάλωση λιπαντικού. Όπως στους περισσότερους σύγχρονους κινητήρες, ο κινητήρας διαθέτει κυλίνδρους με offset τοποθέτηση, προσφέροντας λιγότερες τριβές, και αυξημένες επιδόσεις. Ο ελαφρύς στρόφαλος των 180 μοιρών επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάζει ελεύθερα στροφές, προσφέροντας δυνατές επιταχύνσεις, και άμεση απόκριση σε όλες τις ταχύτητες. Το κοντό 2 σε 1 τελικό θυμίζει εκείνο του R6, ενώ είναι τοποθετημένο κοντά στο κέντρο μάζας της μοτοσικλέτας για καλύτερη συγκέντρωση μαζών, που οδηγεί σε μεγαλύτερη ευελιξία. Φυσικά διαθέτει τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λάμδα. Το R3 διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, αλλά και ένα ελαστικό παρέμβυσμα στον κινητήρα, μαζί με 3 ακόμη σταθερά, για μειωμένους κραδασμούς. Η Yamaha αναφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, και διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων κάθε... 42.000 χλμ!
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Voge SR1: Με όλα τα συστήματα ασφαλείας στα 2.595 ευρώ
Σύστημα GPS tracker Auvray Gobox 20
Λάδι Silkolene Comp 4 10W-40 XP
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr