Τα τρία πρώτα σχέδια διαθέτουν υγρόψυκτους κινητήρες και σύγχρονο σχεδιασμό, γεγονός που τα κατατάσσει στην κατηγορία των muscle cruiser, εκεί που κυριαρχεί το Diavel της Ducati. Το τέταρτο, από την άλλη, είναι ένα κλασικό custom μοντέλο.
Το πρώτο σχέδιο ανήκει στον Richard Christoph, πρώην σχεδιαστή της Harley-Davidson, το δεύτερο στον Ryan Black-Macken, πρώην σχεδιαστή της Volvo, και το τρίτο στον Salvador Gonzales. Και οι τρεις ανήκουν στο σχεδιαστικό δυναμικό της Victory. Το τέταρτο, από την άλλη, ανήκει στον Greg Brew, υπεύθυνο design της Polaris, ιδιοκτήτριας της Victory.
Τι σημαίνουν, όμως, αυτά τα σχέδια και γιατί έχουν διαρρεύσει; Πιθανότατα η Victory επιθυμεί να μπει δυναμικά στην κατηγορία των muscle cruiser και επιθυμεί να προετοιμάσει το έδαφος, συγκεντρώνοντας αντιδράσεις και feedback. Αν κάτι τέτοιο ισχύει και η Victory ετοιμάζεται να ανεβάσει τον πήχη (σε σχεδιασμό και επιδόσεις που δε μας έχει συνηθίσει), θα βρει μπροστά της έναν σκληρό αντίπαλο: το Diavel της Ducati. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προετοιμαστεί καλά.
Η Victory, άλλωστε, ανήκει στην Polaris. Και ποια άλλη εταιρεία που ανήκει στην Polaris, αποφάσισε πριν ένα χρόνο να ανταγωνιστεί στα ίσα μια εταιρεία μεγαθήριο στην κατηγορία της (λέγε με Harley-Davidson); Η Indian Motorcycles, η οποία λάνσαρε μια νέα γκάμα παραδοσιακών custom μοντέλων.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr