2.295 ευρώ
Ευκολία στην οδήγηση, χαμηλή τιμή αγοράς, οικονομία στην χρήση και όμορφη σχεδίαση. Αυτά είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Wolf 125 της SYM, που δεν τα λες και λίγα. Σε τιμή που κοστίζουν τα παπιά αποκτά κανείς ένα μοντέλο ικανό για απροβλημάτιστη μετακίνηση μέσα στην πόλη και δυνατότητες για μικρές εξορμήσεις εκτός αυτής. Πέραν των αρετών του, αυτό που διαφοροποιεί το Wolf από τις ορδές των scooter και των παπιών που το ανταγωνίζονται, είναι ο… συμπλέκτης. Όχι ο συμπλέκτης αυτός κάθε αυτός αλλά ο έλεγχος που προσφέρει η… χειρο-ποδοκίνητη εναλλαγή των σχέσεων, έναντι του φυγοκεντρικού ή του ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Το Wolf λοιπόν αποτελεί μια πρώτης τάξεως επιλογή για όσους θέλουν να κάνουν το πρώτο τους βήμα στον κόσμο των δύο τροχών, έχοντας κατά νου της μεταπήδηση σε μεγαλύτερες κατηγορίες μελλοντικά. Η αίσθηση του Wolf στον δρόμο είναι αυτή μιας μοτοσικλέτας και αυτό δεν οφείλεται μόνο στο κιβώτιο που αναφέραμε πιο πριν αλλά και στην… αρχιτεκτονική του. Στιβαρό πλαίσιο μονής ραχοκαλιάς, τηλεσκοπικό πιρούνι με «άνετη» διαδρομή 130 χλστ., monoshocκ ανάρτηση πίσω, δισκόφρενο διαμέτρου 260 χλστ. μπροστά και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 110/70-17” και 130/70-1”, συνθέτουν μια αμιγώς «μοτοσικλετιστική» εικόνα. Η εμφάνιση συνηγορεί σε αυτό αφού η αισθητική του ακολουθεί τα πρότυπα της κατηγορίας των γυμνών και με μίνιμαλ σχεδιασμό και πολλά επιθετικά και sport στοιχεία όπως η επιθετική μάσκα, οι εντυπωσιακές ζάντες και η αιχμηρή ουρά το κάνουν να μοιάζει με μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Ανάμεσα στα εντυπωσιακά στοιχεία του Wolf συγκαταλέγεται το πίσω φανάρι, τεχνολογίας Led και ο πανέμορφος πίνακας οργάνων, ο οποίος διαθέτει και στροφόμετρο. Σε ότι αφορά στην συμπεριφορά του στον δρόμο, το Wolf, θα ικανοποιήσει όχι μόνο λόγω κινητήρα, αλλά και λόγω ευελιξίας και σταθερότητας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι, αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, τέλος, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχοςτου ανεφοδιασμού. Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να είναι και σε αυτή την περίπτωση παρούσες.
Τεχνικά xαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 2β |
Κυβισμός ( κ.εκ ) |
249.4 |
Διάμετρος x διαδρομή ( χλστ. ) | 71 X 63 |
Συμπίεση ( :1 ) | Δ/Α |
Ισχύς ( ίπποι/σαλ ) | 25,7/7.500 |
Ροπή ( kgm/σαλ) | 2,1/6.500 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ( λίτρα ) | 14 |
Κατανάλωση ( λτ/100 χλμ ) | 4,6 |
Τελική ταχύτητα | 145 |
ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος | Ατσάλινο μονής ραχοκοκκαλιάς |
Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή ( χλστ ) | 110 |
Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ ΠΕ |
Διαδρομή ( χλστ ) | 125 |
Φρένα Ε ( χλστ ) | Δ/288, 4Ε |
Φρένα Π ( χλστ ) | Δ/222 2Ε |
ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
Εμπρός τροχός | 110/70-17 |
Πίσω τροχός | 130/70-17 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ | |
Μήκος ( χλστ ) | 2.010 |
Πλάτος ( χλστ ) | 770 |
Μεταξόνιο ( χλστ ) | 1.345 |
Ύψος σέλας ( χλστ ) | 750 |
Βάρος ( κιλά ) | 140 |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
ABS / Ρυθμ. | Ο |
Traction Control / Ρυθμ. | Ο |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ο |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ο |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ο/Ν |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Η Benelli νομιζω χωραγε στο αρθρο σας.Το καινουργιο ΒΝ 251 φαινεται ενα αξιολογο συνολο
Οπως και η bmw 310 R