ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Yamaha X-MAX 300 |
---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
292 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
70 Χ 75,9 |
Συμπίεση (:1) | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
28/7.250 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
2,95/5.750 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
Δ/Α |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
150+ |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Δ/Α |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Διπλό αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
79 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/267, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/245, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-15 |
Ελαστικό Π | 140/70-14 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.185 |
Πλάτος (χλστ.) | 775 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.540 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
795 |
Βάρος(κιλά) | 179 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. |
Ν/Ο |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Ν |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π |
Ο/Ν |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Το μηχανάκι είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει σ αυτήν την κατηγορία η YAMAHA