H Peugeot αποφάσισε να επαναφέρει στο προσκήνιο την έκδοση των 400 κ.εκ., η οποία είχε μείνει για αρκετό καιρό στο παρασκήνιο, εξαιτίας της δημοτικότητας που απολάμβανε η έκδοση των 300 κ.εκ.. Οι Γάλλοι, όμως, αποφάσισαν να ανανεώσουν το GT scooter τους, χαρίζοντάς του τον κινητήρα του Metropolis.
To προηγούμενο Satelis 400 αξιοποιούσε τον κινητήρα των 399 κ.εκ. της Piaggio, ωστόσο, ο κινητήρας που βλέπουμε στο Satelis II έχει κατασκευαστεί από τη Peugeot. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο κινητήρα, χωρητικότητας 400 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 36,7 ίππους. Η ροπή, από την άλλη, αγγίζει τα 4 kgm, γεγονός που κάνει την Peugeot να μιλά για έναν ισχυρό ανταγωνιστή των scooter 500 κ.εκ.. Τέλος, ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος με τεχνολογία LFE (Low Friction Efficiency), η οποία μειώνει τις τριβές και αυξάνει την απόδοση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση.
Στους υπόλοιπους τομείς, το Satelis δεν εμφανίζεται διαφοροποιημένο. Η αισθητική του παραμένει ίδια, ενώ οι αποθηκευτικές του δυνατότητες εξακολουθούν να εντυπωσιάζουν. Το ίδιο συμβαίνει και με τα υψηλά επίπεδα άνεσης που διατηρεί το scooter της Peugeot. Ωστόσο, η δεύτερη έκδοση του scooter των 400 κ.εκ., η RS έχει κάποιες διακριτικές αλλαγές στην εμφάνισή της.
Με μια ματιά
· Νέος κινητήρας 400 κ.εκ.
· Αυξημένες επιδόσεις
· Υψηλά επίπεδα άνεσης
· Μεγάλοι χώροι
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 400 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 36,7/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 4/Δ.Α.
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13,5
Βάρος (κιλά): 213
Ύψος σέλας (χλστ.): 784
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr