Τον τελευταίο καιρό φήμες μιλούσαν για εξαγορά της EBR από την ινδική Hero, ωστόσο η χτεσινή ανακοίνωση ξεκαθάρισε το τοπίο - αφήνοντας το μέλλον της εταιρείας του Erik Buell ακόμη εκκρεμές.
Όταν τον περασμένο Απρίλιο η Erik Buell Racing ανακοίνωνε πως έμπαινε σε καθεστώς διαχείρισης, δηλαδή ουσιαστικά σε χρεωκοπία, η διαδικασία προέβλεπε πως ο δικαστικός διαχειριστής θα έψαχνε ενδιαφερόμενους αγοραστές για να αποκτήσουν την EBR, αρχικά ως σύνολο, αλλά και τμηματικά αν χρειαστεί προκειμένου να εξοφληθούν οι πιστωτές της. Πολλοί υπέθεσαν πως η Hero Motocorp, η οποία είχε αποκτήσει το 49,2% της EBR και αποτελούσε τον βασικό της χρηματοδότη, απλώς διέκοψε τη χρηματοδότηση και άφησε την εταιρεία του Erik Buell να "πεθάνει" ώστε να έρθει μετά και να την αγοράσει για ψίχουλα.
Όταν ανακοινώθηκε στο χρηματιστήριο της Βομβάης πως υπάρχει εξαγορά της EBR από τη Hero, οι ίδιες φήμες ξαναφούντωσαν, ωστόσο η πραγματικότητα φαίνεται πως δεν είναι αυτή. Σύμφωνα με τις επίσημες ως τώρα ανακοινώσεις η Hero ήρθε σε συμφωνία για την απόκτηση των δικαιωμάτων και των περιουσιακών στοιχείων που αφορούν σχέδια που εξέλισσε ο Buell για λογαριασμό της Hero, όπως το HX250R και το Hastur 620. Η EBR είχε υπογράψει ένα ειδικό συμβόλαιο για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών R&D προς την ινδική εταιρεία και προφανώς αυτοί έσπευσαν να εξασφαλίσουν τα σχέδια που τους ενδιέφεραν. Μάλιστα η συμφωνία προβλέπει πως θα πληρώσουν 2,8 εκατομμύρια δολάρια για αυτά, ταυτόχρονα αίροντας κάθε αξίωση για τα λοιπά περιουσιακά στοιχεία της EBR.
Όπερ σημαίνει πως η δημοπράτηση των περιουσιακών στοιχείων της EBR που έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη εβδομάδα προχωρά κανονικά, με τους διαχειριστές να ελπίζουν πως, έστω τμηματικά, θα καταφέρουν να μαζέψουν χρήματα για να εξοφληθούν οι πιστωτές της εταιρείας. Για τον Erik Buell το όνειρο θα ήταν να βρεθεί κάποιος που να ενδιαφερθεί για την εταιρεία στο σύνολο της, ώστε να την ξαναθέσει σε λειτουργία, ωστόσο αυτό το σενάριο δείχνει ολοένα και περισσότερο να απομακρύνεται. Μακάρι να διαψευστούμε.