Πρόκειται για το HX250R, ένα sport με εξάτμιση κάτω από τη σέλα, συνδυασμένο ABS και μονοκύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 31 ίππους. Το βάρος του, από την άλλη, δεν ξεπερνά τα 139 κιλά, γεγονός που το καθιστά το ελαφρύτερο στην κατηγορία.
Πρόκειται για ένα αρκετά φιλόδοξο project από πλευράς Hero, το οποίο προορίζεται (όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα που παρουσίασε η εταιρεία) αποκλειστικά για την ινδική αγορά. Ή μήπως όχι;
Θυμίζουμε ότι η Hero, η οποία κατέχει σχεδόν το 50% της αμερικανικής Erik Buell Racing, έχει ξεκινήσει ήδη τα βήματα εξάπλωσης στην αγορά των ΗΠΑ. Βέβαια, μια τέτοια μοτοσικλέτα δεν έχει μεγάλες ελπίδες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, καθώς δεν ανήκει σε κάποια δημοφιλή κατηγορία. Πιθανότατα θα ήταν καταλληλότερη για την ευρωπαϊκή αγορά.
Όσον αφορά την τελευταία, οι τελευταίες εξελίξεις κάνουν πολλούς Ευρωπαίους μοτοσικλετιστές να θεωρούν πιθανή την εισαγωγή του HX250R. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Erik Buell Racing άνοιξε πρόσφατα το πρώτο της γραφείο στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ολλανδία. Αν, λοιπόν, η Erik Buell, η οποία αποτελεί τον αποκλειστικό εισαγωγέα των μοτοσικλετών της Hero, επεκταθεί στην Ευρώπη, είναι πολύ πιθανό να τη δούμε να εισάγει μοτοσικλέτες όπως η HX250R και στις αγορές της γηραιάς ηπείρου.
Στην ίδια παρουσίαση, τέλος, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν τέσσερα ακόμη νέα μοντέλα της εταιρείας: ένα turbo diesel scooter 150 κ.εκ., ένα υβριδικό scooter, ένα scooter 111 κ.εκ. και μια commuter μοτοσικλέτα.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr