Το M 1000 RR αποτελεί την κορυφαία έκδοση της S 1000 RR που χρησιμοποιεί το λογότυπο «M» της BMW. 212 ίπποι, αεροδυναμικά βοηθήματα και πολύ carbon συνοδεύουν ένα πληρέστατο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
ΤΤο superbike της γερμανικής εταιρείας συνεχίζει να εφοδιάζεται με τον εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα των 999 κυβικών, αλλά έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις που φυσικά στοχεύουν στις απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας. Οι βαλβίδες τιτανίου και η τεχνολογία BMW ShiftCam παραμένουν, αλλά πλέον έχουμε πιο μακριές και ελαφρύτερες μπιέλες τιτανίου της Pankl για μειωμένες τριβές και χαμηλότερο βάρος. Το αποτέλεσμα είναι 212 ίπποι στις 14.500 σ.α.λ και 11,4 kgm ροπής στις 11.000 σ.α.λ.
Το κοστούμι του M 1000 RR είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και έχει νέα αεροδυναμικά βοηθήματα με στόχο τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και τη βελτιωμένη σταθερότητα στις στροφές. Πιο συγκεκριμένα τα φτεράκια παράγουν 4 κιλά κάθετης δύναμης στα 150 χλμ. / ώρα, η οποία φτάνει τα 22,5 κιλά στα 300 χλμ. / ώρα. Εκτός από το φέρινγκ, κατασκευασμένα από ανθρακονήματα είναι οι τροχοί και τα φτερά των τροχών με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας γεμάτη, να ανακοινώνεται στα 191,8 κιλά.
Δεν ήταν μόνο οι απόλυτες επιδόσεις το ζητούμενο, οπότε έχουμε επανασχεδιασμένη ουρά και νέα σέλα, ενώ σε επίπεδο ηλεκτρονικών υπάρχουν 7 riding modes, 2 προφίλ γκαζιού, 3 επίπεδα φρένου κινητήρα και IMU έξι αξόνων η οποία συνεργάζεται με το cornering traction control και το σύστημα ελέγχου της σούζας. Επίσης, η BMW M 1000 RR εξοπλίζεται με quickshifter που δουλεύει στα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα, launch control, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, θερμαινόμενα γκριπ και περιοριστή ταχύτητας για το pit lane. Διαθέσιμο θα υπάρχει και το πακέτο M Competition που περιλαμβάνει διάφορα εξαρτήματα από ανθρακονήματα και αλουμίνιο, ελαφρύτερο ψαλίδι, χρονόμετρο, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και ενισχυμένη αλυσίδα.