
|
Το traction control είναι ο αόρατος φύλακας που θα σου επιτρέψει να τιθασεύσεις τα άλογα της μοτοσυκλέτας σου σαν επαγγελματίας οδηγός αγώνων και θα σε προστατεύσει τη δύσκολη στιγμή σε έναν γλιστερό δρόμο.
Τι είναι η τελική σχέση μετάδοσης και τι συμβαίνει όταν αλλάζεις τα γρανάζια κίνησης της μοτοσυκλέτας σου; Δες εδώ όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν το «κοντύνεις».
Η μπιέλα είναι το εξάρτημα του κινητήρα που δέχεται την μεγαλύτερη καταπόνηση. Διάβασε εδώ τι έχει να αντιμετωπίσει και πώς τα καταφέρνει.
Δες εδώ ποιά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε σχετικά με τα λιπαντικά.
Η Ιταλική εταιρεία αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο από τους υπόλοιπους κατασκευαστές για την κίνηση των βαλβίδων στους κινητήρες της. Τι ακριβώς όμως είναι το δεσμοδρομικό σύστημα και τι διαφορές έχει από ένα συμβατικό σύστημα με ελατήρια; Διάβασέ τα όλα εδώ.
Διάβασε εδώ πώς ακριβώς λειτουργούν τα ελατήρια του πιστονιού και γιατί είναι τόσο σημαντικά για την καλή λειτουργία του κινητήρα.
Όλη η αλήθεια για το κιβώτιο ταχυτήτων. Οι δύο τρόποι χρήσης του κιβωτίου μιας μοτοσυκλέτας, πότε και πως χρησιμοποιείται το ανεστραμμένο σασμάν, ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε τρόπου.
Διάβασε εδώ πώς λειτουργεί το σύστημα λίπανσης του κινητήρα και μάθε τα πάντα για τις διαφορές μεταξύ υγρού και ξηρού κάρτερ.
Ένα μίνι αφιέρωμα στον πιο ιδιαίτερο 4χρονο αγωνιστικό κινητήρα, που είδε ποτέ εφαρμογή: Τον 5κύλινδρο της Honda RC211V, της πρώτης 4χρονης MotoGP μοτοσυκλέτας από την εταιρεία του Hamamatsu.
Διάβασε εδώ τι είναι η διάμετρος και η διαδρομή ενός κινητήρα και πώς επηρεάζουν την ιπποδύναμή του και όχι μόνο.
Και ξαφνικά, όλα τα καινούργια μοντέλα μοτοσυκλετών έχουν δικύλινδρο κινητήρα εν σειρά! Γιατί έχει τόση μεγάλη επιτυχία αυτή η διάταξη και γιατί ίσως σημάνει το τέλος πολλών άλλων κινητήρων;
Κάνει τελικά ζημιά, αν σβήνεις τη μηχανή από το kill switch; Ποια είναι επιτέλους η αλήθεια; Όλες οι απαντήσεις, οριστικά και αμετάκλητα, εδώ!
Ξέρεις ότι δεν χρησιμοποιείς σχεδόν ποτέ, όλα τα άλογα που πλήρωσες; Γιατί περισσότερη ροπή σημαίνει περισσότερα άλογα, αλλά όχι το ανάποδο; Γιατί λέμε «έχει κυβικά, άρα τραβάει»; Μάθε και ξεστράβωσε τους φίλους σου.
Βλέπουμε όλο και περισσότερες μοτοσυκλέτες να είναι εξοπλισμένες με cornering ABS. Τι ακριβώς κάνει όμως και ποια η διαφορά του από το απλό ABS. Διάβασε εδώ γιατί είναι ίσως το πιο χρήσιμο ηλεκτρονικό βοήθημα που φτιάχτηκε ποτέ.
Βλέπουμε όλο και πιο συχνά μοτοσυκλέτες εξοπλισμένες με προβολείς ομίχλης, ενώ υπάρχουν και στον κατάλογο του έξτρα εξοπλισμού πολλών κατασκευαστών. Αξίζουν τελικά τα λεφτά τους ή είναι απλά για μόστρα; Διάβασέ τα όλα εδώ.
Τη βλέπεις και την ακούς, όμως τι ακριβώς κάνει η εξάτμιση; Δες τώρα πως επηρεάζει τη δύναμη του κινητήρα σου.
Συναντάμε όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια τον όρο «ride-by-wire», όταν διαβάζουμε για μοτοσυκλέτες. Τι κάνει, όμως, αυτό το σύστημα και γιατί εμφανίζεται σε περισσότερα μοντέλα, όσο περνάει ο καιρός;
Γιατί σήμερα έχει επικρατήσει ο ηλεκτρονικός ψεκασμός και τι παραπάνω προσφέρει από το καρπυρατέρ; Διάβασέ τα όλα εδώ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2023 - mototriti.gr