
Lifan LF 125 - Test
Δευτέρα, 12 Μαΐου 2025
Κινητήρας 124,7cc με 9,11 ίππους και κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ
Τελική που ξεπερνάει τα 100χλμ/ώρα
Κινητήρας 124,7cc με 9,11 ίππους και κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ
Τελική που ξεπερνάει τα 100χλμ/ώρα
- Kινητήρας με αυξημένη ροπή στα 6,9kgm, Euro5+, με Assist Slipper συμπλέκτη
- Ride-by-wire, cruise control, Sport και Street λειτουργίες οδήγησης
Έγχρωμη οθόνη TFT 5, σύστημα πλοήγησης, ΤPMS
Θερμαινόμενα γκριπ,σέλα και tubeless ελαστικά
Ζωηρός κινητήρας 451 κ.εκ. με 45 ίππους & 42,6 Nm ροπής
Χαμηλή κατανάλωση 4,2 λίτρα/100χλμ
Ηλεκτρικό πρωτότυπο που ξεχωρίζει για το φουτουριστικό σχεδιασμό του
Έμπνευση από τις αγωνιστικές Honda του 1960 με διάφανο φαίρινγκ και LED
Ιταλικό design και κατανάλωση μόλις 2,6λτ/100χλμ
Ακινητοποιείται απο 80-0χλμ/ω σε 30,6(m) υπο την εποπτεία ABS
Κινητήρας eSP+ 124 κ.εκ. με Idling Stop, πρώτη φορά σε μηχανή με συμπλέκτη
Παραμένουν το μεγάλο ρεζερβουάρ των 11 λίτρων και η μεγάλη αυτονομία
Σχεδιασμός «GS» με ψηλό μπροστινό φτερό και ζάντες αλουμινίου
Πιθανότατα με 48 ίππους με στόχο την κατηγορία Α2
Πιθανές αλλαγές στο ψαλίδι και στο πλαίσιο
Αλλαγές στους κωδικούς VIN αποκαλύπτουν το Monster V2
O απόλυτος συνδυασμός για άφθονη διασκέδαση στο δρόμο
Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 947 κ.εκ. με 123 ίππους
Επίσημα νέα για το νέο Z 1100 από την Kawasaki
Τετρακύλινδρος κινητήρας με 136 ίππους και 113 Nm ροπής
Έμπνευση από τις αμερικανικές touring μοτοσυκλέτες σε compact εκδοχή
Κινητήρας V-Twin 385cc με προδιαγραφές Euro5+
Σύγχρονος κινητήρας 125cc και δυνατότητα οδήγησης με δίπλωμα αυτοκινήτου
Πλήρης εξοπλισμός με LED φωτισμό, LCD οθόνη και πρακτικές λύσεις αποθήκευσης
Χρυσόμαυρος χρωματισμός από την John Player Special Team Lotus του 1972
Αποκλειστικός εξοπλισμός: Τιμόνι, οθόνη, μάσκα, αμορτισέρ, όλα στο ίδιο
Νέα, πλουσιότερη έκδοση DX για το 2025
Κινητήρας eSP+ με επιτάχυνση 0-50 σε 5,1 δευτερόλεπτα
Σχεδίαση και κατασκευή με αγωνιστικό χαρακτήρα
Μονοκύλινδοι κινητήρες DOHC με συμπίεση 14:1
H πρώτη μεγάλη adventure της Zontes
Τρικύλινδρος κινητήρας 95 ίππων, σπάνιο για τα κυβικά
Αγαπημένος κινητήρας 278 κ.εκ. με 26 ίππους και 26 Nm
«Σωστό» adventure με αυξημένη απόσταση από έδαφος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr