GPX Rock 125 - Test
Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2024
8,5 ίππους και κατανάλωση μόλις 2,2 λίτρα
Αλουμινένιου τροχοί 17 ιντσών και αμορτισέρ της YSS
Ρετρό και μοντέρνος σχεδιασμός
|
8,5 ίππους και κατανάλωση μόλις 2,2 λίτρα
Αλουμινένιου τροχοί 17 ιντσών και αμορτισέρ της YSS
Ρετρό και μοντέρνος σχεδιασμός
Σκούτερ GT προδιαγραφών και ανέσεων
26 ίπποι, Traction Control, Δικάναλο ABS
Μέση κατανάλωση 3,5 λίτρα
Θερμαινόμενα γκριπ, χειρόφρενο, Dash cam, Keyless, πλοήγηση turn by turn
- Cruiser εμφάνιση με Bobber στοιχεία και προσοχή στη λεπτομέρεια
- Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 451 κυβικών με 45,4 ίππους
- Στρογγυλή LCD οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας
- Τροχοί 18 και 16 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα
- Urban adventure σχεδιασμός και χώρος για ένα full face κράνος
- Έγχρωμη TFT οθόνη και keyless εκκίνηση
- 12,3 ίπποι με traction control και σύστημα A.L.E.H.
- Ρεζερβουάρ 15 λίτρων και 2,7 λίτρα κατανάλωση
- 1000άρης τετρακύλινδρος με 152 ίππους με κατανάλωση 6,3λ. / 100 χλμ.
- Πλούσιος εξοπλισμός με 3 riging modes, Quickshifter, Traction Control και Cruise Control
- Ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και ακτινικές δαγκάνες Brembo
- Έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών
- Μπροστινός τροχός 19 ιντσών αντί για 21
- Ημιενεργητικές αναρτήσεις της Showa με 5 modes λειτουργίας
- Χαμηλότερη σέλα στα 835 mm με 8% μεγαλύτερη επιφάνεια
- Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 7% φτάνοντας τα 11,4 kg-m
- Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP XPLOR.
- Ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών.
- Cornering ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό.
- 105 ίπποι με 4 riding modes και traction control με 9 στάδια ρύθμισης.
RC 700 R με 674cc στους 102 ίππους
Έντονα στοιχεία από την MV Agusta Superveloce
Δεν είναι ξεκάθαρο αν είναι η τελική έκδοση παραγωγής
Έχει κάνει βήματα για την ευρωπαϊκή αγορά
- Κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας με μέγιστη απόδοση 11 kW (15 ίπποι).
- 95 χλμ. / ώρα τελική και έως 90 χλμ. αυτονομία.
- 3 riding modes, όπισθεν και ανάκτηση ενέργειας.
- ABS στον εμπρός τροχό, Stability Control και keyless σύστημα εκκίνησης.
- Φορτίζει από το 20% στο 80%
Με όπλα του τον πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει traction control, start – stop, σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων συνεχίζει για το 2023 με νέα παλέτα χρωμάτων να αποτελεί μια από τις δυνατότερες προτάσεις στα μικρού κυβισμού scooter.
- 175 ίπποι με τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις
- Aκτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Βrembo Stylema με Cornering ABS
- Hμινεργητικές αναρτήσεις με τρία mode λειτουργίας
- Πλέον η μπαταρία των 48V είναι αποσπώμενη και φορτίζει σε οικιακή πρίζα.
- Υψηλή ποιότητα κατασκευής.
- Απόδοση 2.700 Watt, που στιγμιαία φτάνει και τα 3.100 Watt.
- Μέγιστη ροπή 200Nm και βάρος μόλις 111 κιλά.
- Κινητήρας 450cc με απόδοση 40 ίππων.
- Για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Enfield υγρόψυξη και Riding Modes.
- TFT οθόνη 4” με λειτουργία Google Maps.
- 21” τροχός και 200mm διαδρομή αναρτήσεων.
Πιθανότατα να το δούμε στην αγορά το 2025
Στα 95 άλογα περίπου η ιπποδύναμη του
675 NK θα λέγεται σύμφωνα με την ονοματολογία της CFMOTO
Κοντά στα 190 κιλά θα είναι περίπου το βάρος της
Από το 2020 οι φήμες για ένα μικρό 4κύλινδρο από την Honda
Με τρεις ανταγωνιστές έχει διανθιστεί η κατηγορία
Περίπου 60 ίππους θα αποδίδει το CBR 400RR
Θα ακολουθήσει και μία έκδοση με e-clutch;
- Κινητήρας 1.043cc που αποδίδει 120 ίππους και 102 Nm ροπής.
- Cruise Control, Cornering Lights και αναβαθμισμένο ABS (KIBS).
- Traction Control με τρία επίπεδα και δυνατότητα απενεργοποίησης και 4 Riding Modes.
- Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KYB και δαγκάνες της Nissin.
Πιθανότατα να έρθει μέσα στο 2025
Σε τρεις εκδόσεις θα βγαίνει το νέο CGX 150
Με μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα απόδοσης 12 ίππων
Στα 128 κιλά μόλις το ελαφρύ ρετρό μοντέλο
Στο δεύτερο 4ο του 2025 αναμένεται σε 2 εκδόσεις
Ο δικύλινδρος LC8c 947cc θα αποδίδει 126 ίππους
Πιο ήπια εργονομία από τα κλασικά supersport
Με ρυθμιζόμενες WP αναρτήσεις και Brembo δαγκάνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr