Benelli RCX 185: Όταν το παπί συναντά τη μοτοσικλέτα
- Με συμπλέκτη & 134χλμ τελική ταχύτητα.
- Sport καταβολές με κάτω από 3.000 ευρώ.
- Σύστημα ABS & στήσιμο μοτοσικλέτας.
- Με 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες
Με συμπλέκτη & 134χλμ τελική ταχύτητα.
Από όποια μεριά και να το κοιτάξεις, o «Παποβενιαμίν» RCX 185 της οικογένειας Benelli έρχεται με φόρα να αναστατώσει την κατηγορία των παπιών με συμπλέκτη και επιλογέα ταχυτήτων. Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος κινητήρας Euro 5 με 1 εκκεντροφόρο επικεφαλή των 174κ.εκ αποδίδοντας 18 ίππους στις 9.500 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 15,2Nm στις 6.000σ.α.λ., τροφοδοτούμενος με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Delphi, είναι εδώ για να προσφέρει οικονομικές μετακινήσεις, βελτιστοποίηση καύσης και αύξηση απόδοσης, εξοπλισμένος με 3 μπουζί. Με μεικτή κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί στα 2,4λτ/100 χιλιόμετρα και 2λτ/100χλμ σε κατάσταση ταξιδίου, το ρεζερβουάρ των 4,8 λίτρων θα αγγίξει μία αυτονομία της τάξεως των 200-230 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Βέβαια όταν έχεις στα χέρια σου ένα τέτοιο δίκυκλο σε προκαλεί να κουμπώσεις 1η-2α-3η-4η-5η-6η΄ και να δεις τα 134 χιλιόμετρα ως τελική ταχύτητα. Εν` συνεχεία είναι η ώρα να δούμε πως τα πάει σε επιταχύνσεις, κάνοντας τα 0-50χλμ/ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα, τα 0-80χλμ/ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα, τα 0-100χλμ/ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα και ρεπρίζ από τα 40χλμ/ώρα έως τα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα, σε 6 δευτερόλεπτα.
Sport καταβολές με κάτω από 3.000 ευρώ
Οι φινετσάτες Sport γραμμές του RCX 185 εναρμονίζονται με τα LED φωτιστικά σώματα και τις σίτες που καλύπτουν τα σημεία αεραγώγησης του, με τιμή που δεν ξεπερνάει τα 3.000 ευρώ. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στο σημείο της σέλας, για να επιτευχθεί όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα ως προς την άνεση των επιβαινόντων. Η μονοκόμματη σέλα έχει σχήμα που ακολουθεί την ανασηκωμένη ουρά του, έχοντας μία κλίση κατηφορική στην επιφάνεια του συνεπιβάτη. Στο σημείο του αναβάτη υπάρχει επιπρόσθετη αντιολισθητική επένδυση για να μην γλιστράει μπροστά και ένα μέτριο αφρώδες υλικό σε πυκνότητα, χωρίς να γίνεται κουραστικό στις καθημερινές μετακινήσεις μας. Στο θέμα χώρων θα χρειαστεί να τοποθετηθεί ένα top case για αποθήκευση κάποιου κράνους ή φύλαξης αντικειμένων, μιας και η ανοικτή πρακτική θήκη που έχει στα αριστερά του εσωτερικού της ποδιάς, είναι ικανή να φιλοξενήσει μικροπράγματα. Επίσης, η απόσταση που χωρίζει το έδαφος από το σημείο που καθόμαστε, είναι στα 787 χιλιοστά, νούμερο που καθιστά εύκολη την πρόσβαση από ένα μεγάλο μέρος αναβατών. Καθώς η στήριξη του συνεπιβάτη αποτελεί μιζών θέμα, είναι εξοπλισμένο με χειρολαβές, οι οποίες θα αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σύστημα ABS & στήσιμο μοτοσικλέτας
Είπαμε ότι έχει Sport καταβολές και το αποδεικνύει σθεναρά σε όλα τα σημεία του. Το Benelli, φοράει μπροστά ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 88 χιλιοστών και πίσω ένα υδραυλικό αμορτισέρ με διαδρομή 27 χιλιοστών, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Υπεύθυνο να κουβαλήσει στους «ώμους του» το σύνολο του RCX 185, είναι το ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο, προσφέροντας την σχετική ακαμψία που χρειάζεται. Δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί να προβείς σε κάποια ισχυρή ξαφνική ακινητοποίηση, η οποία παραμονεύει ανά πάσα στιγμή, εκεί θα έχεις στο πλάι σου μία δισκόπλακα τύπου μαργαρίτα των 240 χιλιοστών μπροστά και πίσω μία των 220 χιλιοστών αντίστοιχα. Η διπίστονη δαγκάνα εμπρός, μαζί με την μονοπίστονη που έχει πίσω, θα πιέσουν άμεσα και με δύναμη τους δίσκους, που θα συντελέσουν στο ασφαλές φρενάρισμα των 17άρηδων τροχών, με διαστάσεις ελαστικών 70/90 μπροστά και 110/70 πίσω. Να μην ξεχάσουμε και τον δικάναλο «φρουρό» του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, ο οποίος θα επέμβει αν κριθεί αναγκαίο στα φρένα πανικού, από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα στα 0, σε 32 μέτρα.
Με 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
Με Ιταλικές σχεδιαστικές ανησυχίες, το Benelli RCX 185i ήρθε στην Ελληνική αγορά για να κατακτήσει μία θέση στο βάθρο της τριάδας των παπιών με συμπλέκτη. Με επιδόσεις και στήσιμο που θυμίζουν μοτοσικλέτα, θα προσφέρει μια νεανική σπιρτάδα σε έμπειρους αναβάτες αλλά και μη, στις καθημερινές μετακινήσεις. Η γραμμικότητα, η ελαστικότητα και έλλειψη κραδασμών που λειτουργεί ο μονοκύλινδρος κινητήρας, συνθέτουν ένα άκρως ελκυστικό καμβά, ώστε να κινείσαι με άνεση με μία ταχύτητα πάνω στο κιβώτιο. Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται με ευκολία, χωρίς να κουράζονται τόσο τα δάχτυλα της αριστερής παλάμης, μιας και η μαλακή αίσθηση που αφήνει ο συμπλέκτης στη μανέτα, συμβάλλει στην απουσία ενός Shifter να γίνεται λιγότερη αντιληπτή. Η άμεση επιτάχυνση που μεταφέρεται στα χέρια μας από τον πίσω τροχό, θα χαρίσει αρκετές δόσεις έντονων συναισθημάτων, μιας και η μπροστινή ρόδα δεν μπορεί να κάτσει σε ησυχία, παίρνοντας συχνά πυκνά τα «μυαλά της αέρα». To RCX συνοδεύεται από 3ετή εργοστασιακή εγγύηση για να κινούμαστε χωρίς άγχος.
Η τιμή του είναι στα 2.985,00 ευρώ.