Bobber και Scrambler Concepts από τη CFMOTO
Bobber και Scrambler Concepts από τη CFMOTO
Bobber και Scrambler Concepts από τη CFMOTO
Bobber και Scrambler Concepts από τη CFMOTO
  • Bobber και Scrambler Concepts από τη CFMOTO
  • Bobber και Scrambler Concepts από τη CFMOTO
  • Bobber και Scrambler Concepts από τη CFMOTO
  • Bobber και Scrambler Concepts από τη CFMOTO

Bobber και Scrambler Concepts από τη CFMOTO

2 νέα Concept παρουσίασε η CFMOTO στην EICMA πριν 2 εβδομάδες
. CL-C Low Ride, ένα εντυπωσιακό και μυώδες bobber με χρωμιωμένο ντεπόζιτο.
CL-X Spirit, ένα Scrambler με αναρτήσεις Öhlins και ακτινωτές ζάντες.
Με τον κινητήρα των 450cc που φοράνε τα 450SR και 450ΝΚ

 H CFMOTO είναι μια από τις σχετικά "νέες" εταιρείες που μπήκαν στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και μέχρι τώρα έχει καταφέρει να κάνει άλματα μπροστά, χρόνο με το χρόνο. Ένα κομμάτι που ξεχωρίζει τη CFMOTO είναι οι συνεργασίες που έχει με "καθιερωμένες" εταιρείες όπως η KTM, η Kisca Design, η Continental και άλλες. 
 

2 ακόμα Concept

Στην EICMA 2023 πέρα από το 450ΜΤ, το οποίο ήδη με βάση τις αντιδράσειςτου κοινού είναι μια από τις πολυαναμενόμενες μοτοσυκλέτες του 2024, η CFMOTO παρουσίασε και 2 concept, εστιάζοντας σε άλλη μια κατηγορία που βρίσκεται σε άνοδο. Μας έδειξε λοιπόν τα neoretro μοντέλα CL- C Low Ride και CL- X Spirit, τα οποία δεν αποτελούν καινοτομίες - καθώς βασίζονται σε ήδη υπάρχοντες γραμμές μοντέλων - όμως δείχνουν την θέληση και τη δυνατότητα της CFMOTO να δημιουργεί νέα μοντέλα που μοιάζουν μοναδικά χρησιμοποιώντας την ίδια βάση. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

CL-C Low Ride

Για τους λάτρεις των Cruiser, το CL- C Low Ride συνδυάζει την άνετη θέση οδήγησης και μια όμορφη σχεδίαση του ντεπόζιτου σε σχήμα δάκρυ, με έναν κεντρικό LED προβολέα και αρκετά "μυώδες" σώμα. Το πιο πιθανό είναι το CL- C Low Ride  να χρησιμοποιήσει ως βάση την υπόλοιπη πλατφόρματων 450ριων της CFMOTO, κάτι που σημαίνει ότι θα έχει στην καρδιά του τον πολύ ωραίο κινητήρα των 450cc που βρίσκουμε και στις 450SR και 450NK, με τον στρόφαλο στις 270 μοίρες και απόδοση 46,2 ίππων και 40 Nm ροπής, αλλά με ένα στυλ bobber, χρωμιωμένο ντεπόζιτο και διπλές εξατμίσεις της SC. Επίσης ο χρωματισμός των καλυμμάτων του κινητήρα είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να ταιριάζει καλύτερα στα χρώματα που βρίσκουμε στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. 
 

CL-X Spirit

Bασισμένο στην ήδη υπάρχουσα σειρά CL-X και στο δημοφιλές 700 CL-X, η έκδοση Spirit παρουσιάζεται με πιο δυναμικό και Scrambler στιλ, ένα "χωράφι" που μέχρι τώρα η CFMOTO δεν είχε εισέλθει.  Τα 2 τελικά εξατμίσεων ανεβαίνουν πιο ψηλά, ακριβώς κάτω από τη σέλλα,  η οποία έχει το δερμάτινο ρετρό λουκ με τις ραφές, ενώ και η ουρά είναι κομμένη σε σχέση με τα υπόλοιπα CL-X. Η μούρη παραμένει ίδια με τα υπόλοιπα μοντέλα της CFMOTO της κατηγορίας, με τον κλασσικό στρογγυλό προβολέα, του οποίου το κάλυμμα έχει τέσσερις απολήξεις, ενώ εξοπλίζεται επίσης με πιο ΅χωμάτιναΆ λάστιχα και ακτινωτές ζάντες καθώς και  αναρτήσεις της Öhlins μπροστά, κάνοντας έτσι τις διελεύσεις από το χώμα ευκολότερες και ,γιατί όχι, πιο διασκεδαστικές. Και εδώ όπως όλα δείχνουν θα έχουμε, όταν τα μοντέλα αυτά βρούνε το δρόμο τους προς την παραγωγή, τον εξαιρετικό δικύλινδρο κινητήρα των 450cc, κάνοντας το CL-X Spirit μια δυνατή - επί χάρτου τουλάχιστον - επιλογή για την Α2 κατηγορία.