CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked
CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked
CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked
CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked
CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked
  • CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked
  • CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked
  • CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked
  • CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked
  • CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked

CFMOTO 125NK: Ένα μικρό, άγριο naked

Με δίπλωμα Α1 και όψη μεγάλης μοτοσυκλέτας.
Σχεδιαστής της MV Agusta υπεύθυνος για το design.
TFT οθόνη και LED προβολέας.
Ιπποδύναμη κοντά στα 15 άλογα.

Με δίπλωμα Α1 και όψη μεγάλης μοτοσυκλέτας

Καθώς η κατηγορία των μικρών naked συνεχώς ανανεώνεται, η CFMOTO φέρνει στο φως την δική της εκδοχή με το νέο 125ΝΚ  το οποίο θα κυκλοφορήσει κάπου το φθινόπωρο του 2024. Το πως περίπου θα είναι, αποκαλύφθηκε πρόσφατα στο Μιλάνο με τα χαρακτηριστικά της να παραπέμπουν στο μεγάλο της αδερφό, το δικύλινδρο 800ΝΚ.
 

Σχεδιαστής της MV Agusta υπεύθυνος για το design

Το 125ΝΚ, υιοθετεί το πλέον χαρακτηριστικό σχέδιο προβολέα που συναντάμε και στο 800ΝΚ όπως επίσης και τη λεπτή σιλουέτα του. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που η CFMOTO τελευταία μας έχει συνηθίσει σε τόσο όμορφα σχέδια μοτοσυκλετών, αφού υπεύθυνος της δημιουργίας του 125ΝΚ, όπως και άλλων μοντέλων, είναι ο Carles Slsona, σχεδιαστής της MV Agusta για πολλά χρόνια και δημιουργός του Brutale.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

TFT οθόνη και LED προβολέας

Μία τακτική που ακολουθούν οι περισσότερες εταιρείες και η CFMOTO αποτελεί μία από αυτές, είναι να παρουσιάζουν τα πρωτότυπά τους πολύ "φορτωμένα" με υψηλής ποιότητας επιμέρους στοιχεία ώστε να τραβούν πιο εύκολα την προσοχή. Έτσι και με το 125ΝΚ μπορούμε να μαντέψουμε πως το μονόμπρατσο ψαλίδι και το ψηλά τοποθετημένο τελικό της SC Project, δεν θα βρίσκονται στην τελική έκδοση παραγωγής, καθώς θα αυξάνουν πολύ το κόστος της, πράγμα που δεν βγάζει νόημα για μία μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας στην οποία βασικό κριτήριο είναι να κρατηθεί το κόστος χαμηλά. Αντίστοιχα δεν περιμένουμε να διαθέτει τα carbon εξαρτήματα όπως το κάλυμμα της πίσω ζάντας, το αεροδυναμικό κάλυμμα του εμπρός δισκοφρένου και το κάλυμμα που βρίσκεται μπροστά από την οθόνη. 
 

Ιπποδύναμη κοντά στα 15 άλογα

Τα στοιχεία όμως που είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα διαθέτει η μοτοσυκλέτα παραγωγής είναι ο LED προβολέας, η TFT οθόνη 5 ιντσών και το τιμόνι που αποτελείται από δύο κομμάτια. Παράλληλα οι αεραγωγοί στο πίσω μέρος της θα παραμείνουν στην τελική έκδοση, με την προσθήκη σέλας συνεπιβάτη. Η CFMOTO δεν έχει εγκαταλείψει τα μικρά naked και μάλλον ο κινητήρας θα πλησιάζει τα όρια ισχύος των 15 αλόγων που επιτρέπει η Α1 κατηγορία, ενώ θα δίνεται μεγάλη προσοχή στον περιορισμό του βάρους της. Πολύ πιθανό είναι να διαθέτει και μονάδα ABS παρόλο που δεν είναι προϋπόθεση στην κατηγορία.