Το Edison σνομπάρει τους βενζινοκινητήρες για αυτό και εξοπλίστηκε με έναν ηλεκτροκινητήρα 1200W, ο οποίος φέρει την υπογραφή της Bosch με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο ποιότητας και αξιοπιστίας. Η απόδοσή του είναι 2,56 ίπποι στις 570 σ.α.λ, αλλά εντυπωσιακό είναι το νούμερο της ροπής που αγγίζει τα 1,73 κιλά, επίσης στις 570 σ.α.λ, δηλαδή είναι αντίστοιχη ενός βενζινοκινητήρα 150 κυβικών εκατοστών. Είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού, οπότε δίνει απευθείας κίνηση χωρίς να χρειάζεται αλυσίδα ή ιμάντας. Η λύση αυτή ελαττώνει τον θόρυβο κύλισης, μειώνει τις απώλειες ενέργειας και φυσικά, περιορίζει τα ήδη μηδαμινά έξοδα συντήρησης.
Υπεύθυνη για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού κινητήρα είναι μια μπαταρία λιθίου 60v και 24Ah, που είναι τοποθετημένη κάτω από τη σέλα και αρκετά χαμηλά, για να έρθει το κέντρο βάρους πιο κοντά στο έδαφος. Ζυγίζει μόλις 9 κιλά, είναι αποσπώμενη και μεταφέρεται εύκολα χάρη στην πρακτική χειρολαβή που διαθέτει, για να μπορεί ο ιδιοκτήτης να τη φορτίσει σε όποιο χώρο θέλει. Βέβαια, αν το γκαράζ διαθέτει παροχή ρεύματος, δεν είναι απαραίτητη η αφαίρεσή της, αφού υπάρχει ειδική φύσα στην ποδιά του scooter. Μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 6 ώρες και είναι αρκετή για να καλυφθεί μια απόσταση περίπου 55 χιλιομέτρων.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ακόμα κι εν κινήσει, ανάμεσα σε 3 modes λειτουργίας: Economy, Normal και Sport, τα οποία διαφοροποιούν την απόκριση του γκαζιού, την τελική ταχύτητα και την αυτονομία. Στο πρόγραμμα Sport, που παρέχει την πιο άμεση απόκριση, η ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 50 χιλιόμετρα την ώρα, προκειμένου το Edison να μπορεί να οδηγείται με δίπλωμα για 50άρι (ΑΜ). Στα προγράμματα Normal και Economy η τελική περιορίζεται στα 40 και 20 χιλιόμετρα αντίστοιχα.