Μόλις ανέβεις στη σέλα του Edison εντυπωσιάζεσαι από το χαμηλό του βάρος και τον τρόπο που αυτό έχει κατανεμηθεί. Γυρίζεις το κλειδί και κρατάς πατημένο το κουμπί της μίζας για 3 δευτερόλεπτα μέχρι να εμφανιστεί η ένδειξη «ready» στην οθόνη. Ανοίγεις το γκάζι και το scooter αρχίζει να επιταχύνει ομαλά, χωρίς να ακούγεται απολύτως τίποτα. Οι τροχοί των 10 ιντσών εκτοξεύουν την ευελιξία του, αλλά δεν τα πάνε πολύ καλά με τις λακκούβες τύπου κρατήρα, που συναντάμε δυστυχώς στους Ελληνικούς δρόμους, οι οποίες μπορεί να εξαντλήσουν τη σχετικά μικρή διαδρομή των αναρτήσεων. Όμως, σε φυσιολογικούς δρόμους οι αποσβέσεις των αναρτήσεων είναι καλές, δίνουν την απαραίτητη πληροφόρηση στον οδηγό και φροντίζουν για την άνεσή του. Η κίνηση ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα είναι παιχνιδάκι, αφού έχεις για σύμμαχό σου το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το μικρό πλάτος του Edison. Χάρη στην εμφάνιση και το έντονο χρώμα τραβά τα βλέμματα και στα φανάρια η ερώτηση «Ηλεκτρικό είναι;» από ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών είναι πολύ συνηθισμένη. Μόλις το φανάρι ανάψει πράσινο ο τρόπος που θα επιταχύνει το scooter, εξαρτάται από το mode που έχεις επιλέξει. Στο Sport ξεκινά χωρίς κανένα δισταγμό και επιταχύνει δυνατά μέχρι τα 50 χιλιόμετρα την ώρα, όπου επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός κόφτης. Αντίστοιχα άμεση και απολαυστική είναι η απόκριση σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού με τη ροπή να είναι πανταχού παρούσα. Στο Normal όλα συμβαίνουν λίγο πιο αργά και η τελική περιορίζεται στα 40 χιλιόμετρα, κάτι που έχει όμως θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση ρεύματος. Το Economy είναι κατάλληλο για κίνηση σε πεζόδρομους, ποδηλατόδρομους και γενικά όταν θέλεις να κινηθείς αργά, αφού το ταχύμετρο δεν θα δείξει πάνω από 20 χιλιόμετρα την ώρα, με την κατανάλωση σε αυτές τις ταχύτητες είναι η ελάχιστη δυνατή. Όπως είναι αναμενόμενο, ο αναβάτης πρέπει να έχει υπομονή όταν χρειαστεί να κινηθεί σε κάποια λεωφόρο εξαιτίας της μικρής τελικής. Όμως εδώ το Edison έχει έναν άλλο άσσο στο μανίκι του που ακούει στο όνομα «cruise control». Όταν ο αναβάτης πιάσει την ταχύτητα που επιθυμεί μπορεί να το ενεργοποιήσει με ένα πάτημα στο κουμπί της μίζας. Η ενδεικτική λυχνία ανάβει και το scooter διατηρεί την ταχύτητά του. Ένα πάτημα στη μανέτα του φρένου ή το άνοιγμα του γκαζιού, απενεργοποιούν αυτόματα το cruise control. Σύμφωνα με τη Daytona, η μέγιστη κλίση που μπορεί να ανέβει το scooter είναι 12%, οπότε ίσως χρειάζεται να τροποποιήσεις λίγο το δρομολόγιό σου για να εξοικονομήσεις ενέργεια, αφού η κίνηση σε μεγάλες κλίσεις ανεβάζει την κατανάλωση ρεύματος και μειώνει την ταχύτητα. Τα φρένα του είναι απολύτως ικανοποιητικά για τις ταχύτητες που μπορεί να κινηθεί το Edison. Είναι προοδευτικά και το μπλοκάρισμα θα έρθει μόνο αν το επιδιώξει ο αναβάτης.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA