Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
  • Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
  • Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
  • Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
  • Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
  • Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ
  • Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ

Daytona Rockstar 125: Αυτονομία 600 χιλιομέτρων με 2.895 ευρώ

- 14 λίτρα ρεζερβουάρ & κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ .
- Απόσταση από το έδαφος 790χλστ & βάρος 160 κιλά.
- Σύστημα CBS, up-side down & monoshock ανάρτηση.
- LCD οθόνη & στάνταρ σχάρα.

14 λίτρα ρεζερβουάρ & κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ

Εμπνευσμένη από τις σύγχρονες Retro-scrambler μοτοσικλέτες, η μικρή Daytona Rockstar 125, εξοπλίζεται με έναν υγρόψυκτο, τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα Euro5 προδιαγραφών της Zontes, των 125 κυβικών εκατοστών, αποδίδοντας  14 ίππoυς στις 9.500σ.α.λ και με ροπή τα 11,2Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό. Υποδειγματικά και γραμμικά σε απόδοση λειτουργεί ο ηλεκτρονικός ψεκασμός, όπου σε συνδυασμό με τον πουπουλένιο, υγρό, συμπλέκτη ολίσθησης, οι ταχύτητες του 6-αριού κιβωτίου ταχυτήτων γίνονται με ευκολία, δίνοντας πιο μαλακή αίσθηση πατώντας τη μανέτα. Σημαντικό ρόλο έχουν οι κανονικές διαστάσεις του ψυγείου, προσφέροντας καλή απόδοση απαγωγή θερμότητας. Με όλα τα παραπάνω στοιχεία που προκύπτουν από το σύνολο της Rockstar, η  κατανάλωση της μεικτής οδήγησης κυμαίνεται στα 2,3λ/100χλμ σύμφωνα με την ανακοινώσιμη τιμή της εταιρείας, όπου με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων βρίσκεται να αγγίζει τα 600 χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα γέμισμα.

Απόσταση από το έδαφος 790χλστ & βάρος 160 κιλά

Η Daytona δίνει μια λύση γυμνής εκδοχής στα μικρά κυβικά με περίτεχνες στρογγυλάδες στα μεταλλικά και πλαστικά μέρη της, δίνοντας έμφαση στο σύγχρονο Retro look, με κοφτές και καλλίγραμμες γωνίες. O δυνατός στρόγγυλος LED προβολέας αναλαμβάνει να δώσει φως μέσα στα νυχτερινά σοκάκια της πόλης αλλά και σε διαδρομές πέρα από τις μεγαλουπόλεις, έχοντας το σχήμα του Old school, κλασσικού φαναριού. Πίσω έχει τοποθετηθεί ένα μίνιμαλ LED φανάρι, όπως ταιριάζει σε τέτοιου στυλ μοτοσικλέτες. Η τοποθέτηση του σώματος μας βρίσκεται πάνω από την μοτοσικλέτα, επιτρέποντάς μας όμως να πατάμε με σιγουριά στο έδαφος, καθώς η απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το οδόστρωμα είναι στα 790 χιλιοστά. Το βάρος δε των 160 κιλών, οι διαστάσεις των 2.051 χιλιοστών σε μήκος και 818 χιλιοστών σε πλάτος, την καθιστούν εύκολη στη διαχείριση των στατικών μανουβρών. Οι φινετσάτες-πρακτικές λεπτομέρειες φαίνονται ακόμη και πάνω στο ντεπόζιτο, όπου φέρει και μια χρωματική επιλογή του σιέλ εκτός του διαχρονικού μαύρου, φέροντας πάνω του τάπα αεροπορικού τύπου, διευκολύνοντας την άμεση και ασφαλή πρόσβαση στο δοχείο καυσίμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σύστημα CBS, up-side down & monoshock ανάρτηση

Δικαίως χαρακτηρίζεται  ως μια πολυτάλαντη μικρή Naked retro μοτοσικλέτα, δανείζοντας και τον όρο της Scrambler μιας και η δυνατότητα να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές με ήπιους χωματόδρομους, θα γίνει ένας ευχάριστος περίπατος με εξερευνητικές δόσεις σε ανοιχτά δασικά κομμάτια, που θα μας «φρενάρουν» μόνο οι πολυάκτινες ζάντες, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από χυτό αλουμίνιο. Οι διαστάσεις των ελαστικών μπροστά είναι 110/70/17 και πίσω 140/70/17 πίσω. Οι αναρτήσεις θα βοηθήσουν να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί στο διάβα της, φιλτράροντας κάθε κακοτεχνία της ελληνικής ασφάλτου. Αυτές αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά  115 χιλιοστών διαδρομής με 30 χιλιοστά διάμετρο και πίσω από ένα μονοσόκ αμορτισέρ με διάμετρο 34 χιλιοστών. Για το ασφαλές και αποτελεσματικό φρενάρισμα έχει τοποθετηθεί το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, συμβάλλοντας και οι δίσκοι με τα μεγάλα κενά πάνω τους, δημιουργώντας καλύτερη αποβολή των θερμοκρασιών που αναπτύσσονται από τα συνεχή φρεναρίσματα μέσα στο κλεινόν άστυ, ακινητοποιώντας το 125 με αμεσότητα, δίνοντας και καλή αίσθηση. Υπεύθυνες για αυτό το αποτέλεσμα είναι η διέμβολη μπροστινή δαγκάνα και η μονοέμβολη πίσω, με την βοήθεια της εμπρός δισκόπλακας των 276 χιλιοστών και πίσω των 220 χιλιοστών. Επίσης, το χρυσό  ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και πίσω το αλουμινένιο ψαλίδι, δίνουνε πόντους σε εμφάνιση, μείωση βάρους και λειτουργικότητας.

LCD οθόνη & στάνταρ σχάρα

Η ταλαντούχα Rockstar 125 σου τραβάει τα βλέμμα ευχάριστα, μιας έχει τοποθετηθεί μία ευδιάκριτη LCD οθόνη. Τα μαύρα γραφικά της θα απεικονίσουν όλες τις βασικές ενδείξεις, όπως μερικές από αυτές είναι του στροφόμετρου, ταχυμέτρου, στάθμης καυσίμου, ολικού - μερικού χιλιομετρητή, ρολόι και θερμοκρασίας ψυκτικού. Η «ζωή» μιας «Ρόκσταρ» δεν είναι εύκολη, για αυτό έχει εξοπλιστεί με συμβατικό κεντρικό διακόπτη μπαίνοντας σε λειτουργία με το συμβατικό κλειδί. Ένα μικρό μασκάκι καλύπτει την οθόνη από τα στοιχεία του ζωικού βασιλείου, αλλά συντελώντας και κατά ένα ποσοστό στο αεροδυναμικό κομμάτι της Daytona. Οι αποστάσεις που θα διανύσουμε θα γίνουν με άνεση, μιας και το αφρώδες υλικό της σέλας είναι πλούσιο σε πυκνότητα και μαλακό ως αίσθηση. Η τοποθέτηση του μαύρου τιμονιού μεταβλητής διατομής θα δώσει άνετες λαβές, καθώς πάνω του είναι τοποθετημένοι στρόγγυλοι καθρέπτες κλασσικού τύπου, δίνοντας μια συνολική Retro street εικόνα. Οι αλουμινένιες χειρολαβές γίνονται ένα με την ομοίως αλουμινένια σχάρα, καθιστώντας την στήριξη του συνεπιβάτη απλή υπόθεση και την τοποθέτηση ενός top case εύκολη λύση.

Η τιμή της είναι στα 2.895 ευρώ.
 

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA