Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter
  • Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter

Daytona Virtus 125: «Βιρτουόζικο» Adventure Scooter

Υδρόψυκτος κινητήρας απόδοσης 11,5 ίππων, με σύστημα Start & Stop
Αλουμινένιο τιμόνι και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω
Keyless σύστημα κλειδώματος και LCD οθόνη 5 ιντσών
Από 2.545 ευρώ με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ

Υδρόψυκτος κινητήρας απόδοσης 11,5 ίππων, με σύστημα Start & Stop

Η Daytona αποτελεί μία από τις πρώτες εταιρείες που "άρπαξαν" την ευκαιρία κατασκευής ενός Adventure scooter, το οποίο ονομάζει Virtus στα 125 και στα 300 κυβικά. Εφοδιάζεται με έναν υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα με μέγιστη απόδοση 11,5 ίππων στις 8.750 σαλ και ροπή 10,5 Nm στις 7.250 σαλ που καίει σύμφωνα με την εταιρεία 2,7λ/100χλμ. Η εκκίνηση γίνεται φυσικά με μίζα, ενώ για τον ψεκασμό έχει φροντίσει η Bosch. Το ψυγείο του κινητήρα είναι τοποθετημένο χαμηλά, στοιχείο που του προσδίδει 2 πλεονεκτήματα, καλύτερη ικανότητα ψύξης αλλά και την μεταφορά του κέντρου μάζας του scooter πιο χαμηλά, ώστε να βελτιώνεται η δυναμική οδήγησής του. Το σύστημα Start & Stop που έχει προέλθει από τον κόσμο των αυτοκινήτων και τοποθετείται σε ολοένα και περισσότερα scooter, αποτελεί έναν ακόμα παράγοντα που συνδράμει στην μείωση της κατανάλωσης αλλά και της ζέστης που βγάζει ο κινητήρας, ενώ παράλληλα μειώνει και τις εκπομπές ρύπων (σε μικρό αλλά μη αμελητέο βαθμό) και κάνει το scooter αθόρυβο όταν έρχεται σε στάση.

Αλουμινένιο τιμόνι και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω


Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του Adventure scooter συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός με διαδρομή 90 χλστ και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομές εμβόλων στα 33 χλστ, η οποίες όμως μεταφράζονται σε μεγαλύτερη διαδρομή τροχού. Στο σύστημα πέδησης θα βρούμε εμπρός έναν δίσκο διαμέτρου 240 χλστ με δαγκάνα τριών εμβόλων και έναν δίσκο 220 χλστ πίσω με διπίστονη δαγκάνα 20 χλστ. Για την βελτιστοποίηση του φρεναρίσματος, εξοπλίζεται και με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS που κάνει το φρενάρισμα πιο ασφαλές και αποτελεσματικό ακόμα και αν ο αναβάτης ασκήσει πίεση σε μία από τις δύο μανέτες. Το Virtus είναι παράλληλα, ένα από τα ελάχιστα scooter της κατηγορίας του με ρυθμιζόμενες μανέτες ως προς 5 θέσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Keyless σύστημα κλειδώματος και LCD οθόνη 5 ιντσών

Ακολουθώντας μοντέρνα φιλοσοφία και για πρακτικούς λόγους, αποκτά Keyless τεχνολογία, που ενισχύει την αντικλεπτική του προστασία και είναι πολύ εύκολο στην χρήση, ενώ το άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ γίνεται ηλεκτρικά μέσω του κεντρικού διακόπτη. Ένας συναγερμός που ενεργοποιείται αυτόματα 10 δευτερόλεπτα αφού ο ιδιοκτήτης απομακρυνθεί από το scooter με το κλειδί-πομπό στην τσέπη του, περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό του Virtus και αποτελεί μία πρόσθετη δικλείδα ασφαλείας για εκείνους που το μυαλό τους "τρέχει" και ξεχνιούνται εύκολα. Στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα, μπορεί να χωρέσει ένα Full Face κράνος και άλλα μικροαντικείμενα του αναβάτη ενώ στην ποδιά θα βρει και ένα πρακτικό ντουλαπάκι για αντικείμενα στα οποία χρειάζεται άμεση πρόσβαση με μία θύρα φόρτισης USB. Ταυτόχρονα υπάρχει δίπλα από τα όργανα και μία παροχή ρεύματος 12V/10Ah την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο αναβάτης όπως επιθυμεί. Η ευανάγνωστη LCD οθόνη 5 ιντσών παρέχει ευανάγνωστες ενδείξεις σε ένα έντονο μπλε φόντο, στις οποίες περιλαμβάνονται μερικός και ολικός χιλιομετρητής, αλλά και η θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Από 2.545 ευρώ με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ

Το μεγάλο ρεζερβουάρ των 13,5 λίτρων του προσδίδει μία εντυπωσιακή αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 450 χιλιόμετρα, ενώ είναι χαμηλά τοποθετημένο ώστε να βελτιώνεται η οδηγική του συμπεριφορά. Τα φωτιστικά σώματα είναι όλα τεχνολογίας LED και παρέχουν ικανοποιητική ορατότητα και η ενιαία, φαρδιά σέλα τοποθετεί τον συνεπιβάτη λίγο ψηλότερα από τον αναβάτη ώστε να κάθονται και οι δύο πιο άνετα, ενώ το αντιολισθητικό κάλυμμά της αποτρέπει γλιστρήματα εμπρός και πίσω σε απότομνες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις. Η πρακτική σχάρα που αποτελεί συνέχεια των χειρολαβών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό και η ζελατίνα ρυθμίζεται σε τρία διαφορετικά ύψη χωρίς την χρήση εργαλείων προσφέροντας ανεμοκάλυψη σια κάθε σενάριο οδήγησης. Η premium αίσθηση του Virtus 125, ενισχύεται επίσης από τους φωτιζόμενους διακόπτες αλλά και τα διακοσμητικά αλουμινένια πατάκια, τα οποία υποδηλώνουν και τις πιο off-road διαθέσεις του μοντέλου. Το Daytona Virtus 125, έρχεται σε δύο χρώματα: γκρι με λαχανί λεπτομέρειες και μαύρο ματ με κόκκινες λεπτομέρειες και κοστίζει μόλις 2.545 ευρώ.

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA