Δικύλινδρες GASGAS με κινητήρα από KTM 790 έπιασε ο κατασκοπικός φακός
- Νέες ES800 και SM800 που θα αντικαταστήσουν τα 700άρια μοντέλα.
- Πλαίσιο και αναρτήσεις έρχονται από το 790 Adventure.
- 21” και 17” ο μπροστινός τροχός στις 2 εκδόσεις.
- Αναμένονται μέσα στο 2025.
Νέες ES800 και SM800 που θα αντικαταστήσουν τα 700άρια μοντέλα
Ο κατασκοπικός φακός που είχε στηθεί από το Motorrad Magazin σε ένα «πέρασμα» που χρησιμοποιείται συχνά για δοκιμές μοντέλων από την ΚΤΜ έπασε δύο νέα δικύλινδρα μοντέλα, με κοινή βάση.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, πρόκειται για δύο μοντέλα τα οποία θα κυκλοφορήσει η GASGAS μέσα στο 2025. Η ισπανική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Pierer είχε δύο μοντέλα δρόμου στη γκάμα της (πέρα από τις χωμάτινες επιλογές της) και αυτά ήταν τα ES700 και SM700, τα οποία χρησιμοποιούσαν ως βάση τα 690 Enduro και SMC της ΚΤΜ αντίστοιχα. Αυτό βέβαια έφερνε φαινόμενα ανταγωνισμού μέσα στο γκρουπ, οπότε όλα δείχνουν ότι τα νέα μοντέλα θα διαφοροποιούνται περαιτέρω από τα μοντέλα των «πορτοκαλί», με την κάθε εταιρεία να λαμβάνει πλέον όλο και πιο ξεκάθαρο ρόλο κάτω από την ομπρέλα του Pierer Group.
Πλαίσιο και αναρτήσεις έρχονται από το 790 Adventure
Σύμφωνα λοιπόν με αυτή τη λογική, τα ES800 και SM800 (τα μοντέλα που πιάστηκαν από τον κατασκοπικό φακό) θα αντικαταστήσουν τα ES700 και SM700 και ενώ χρησιμοποιούν και πάλι αρκετά στοιχεία από την ΚΤΜ, έχουν τις απαραίτητες διαφοροποιήσεις. Συγκεκριμένα ο κινητήρας μας είναι γνωστός ήδη από το KTM 790 Adventure. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο εν σειρά που αποδίδει 95 ίππους και εφοδιάζεται με Traction Control και Riding Modes. To πλαίσιο είναι επίσης ίδια με αυτό της KTΜ, ενώ από τις φωτογραφίες φαίνονται και το πιρούνι της WP, όπως και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας στο πίσω μέρος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
21” και 17” ο μπροστινός τροχός στις 2 εκδόσεις
Στο κομμάτι της σχεδίασης, έχουν επιλεχθεί πιο λεπτές και σπορ γραμμές και φυσικά για να επιτευχθεί αυτό δεν έχει προτιμηθεί η λύση του διαιρούμενου ντεπόζιτου που βρίσκουμε στο 790. Κατά τα άλλα, στο ES800 μπορούμε να εντοπίσουμε το ίδιο μπροστινό φωτιστικό σώμα που υπάρχει και στη CFMOTO 800NK! Αυτό δεν αποτελεί κεραυνό εν αιθρία, καθώς η συνεργασία των δύο εργοστασίων υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια και συνεχίζει να βαθαίνει. Σε γενικές γραμμές το ES800 δείχνει πιο στοχοπροσηλωμένο στο δρόμο από το ES700, φτιάχνοντας έτσι μια πιο… φιλική πλατφόρμα για να πιάσει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.
Η βάση για το SM800 είναι η ίδια, όμως εδώ οι ζάντες είναι από κράμα αλουμινίου και 17”, ενώ σίγουρα θα έχουμε αλλαγές στις αναρτήσεις αλλά και στο στήσιμο του κινητήρα. Επίσης, αυτή η έκδοση λογικά θα είναι και πιο οικονομική, με την GASGAS να θέλει να ανοίξει με τα μοντέλα δρόμου μια δίοδο προς πιο νεανικό κοινό, κάτι που θα πρέπει να ακολουθήσει και με την τιμολογιακή πολιτική της.
Αναμένονται μέσα στο 2025
Πότε τα περιμένουμε; Ενώ στις φωτογραφίες τα μοντέλα αυτά δείχνουν να βρίσκονται κοντά στα τελικά μοντέλα παραγωγής, σίγουρα φαίνονται και σημεία που ακόμα είναι «υπό συζήτηση». Μια ρεαλιστική προσέγγιση είναι ότι θα δούμε αυτά τα δικύλινδρα μοντέλα μέσα στο 2025, οπότε αναμένουμε τον επόμενο καιρό να έχουμε περισσότερες πληροφορίες.