Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
  • Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
  • Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
  • Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
  • Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
  • Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
  • Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
  • Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;
  • Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;

Ducati Monster & Monster +: Ποιες είναι οι διαφορές τους;

Ίσως οι δύο εκδόσεις να μην έχουν «τερατώδη διαφορά» όμως μοιράζονται την ίδια «τερατώδη δύναμη» των 111 ίππων που ενσωματώνει το νέο πλαίσιο αλουμινίου, χωρίς αυτή να είναι η μοναδική αλλαγή, που φέρνει το ανανεωμένο μοντέλο.

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Με V2 κινητήρα απόδοσης 111 ίππων και Ducati Quick Shift

Το Ducati Monster είναι εξοπλισμένο με τον V2 Testastretta 11 μοιρών, υγρόψυκτο, κινητήρα χωρητικότητας 937 κ. εκ. γνωστός και από τα μοντέλα Hypermotard και Multistrada 950. Αποδίδει 111 ίππους στις 9.250 σαλ. και 93 Nm ροπής στις 6.500 σαλ. ενώ η τροφοδοσία του καυσίμου, γίνεται μέσω ηλεκτρονικών σωμάτων ψεκασμού 53 mm. Η τεχνολογία Ride by Wire, προσφέρει στην μοτοσυκλέτα Traction Control (8 επιπέδων) που συνδυάζεται, με μονάδα IMU (6 αξόνων). Ο αναβάτης του Ducati Monster μπορεί να επιλέξει ποιο από τα 3 Riding Modes: Sport/ Touring/ Urban εξυπηρετεί και προσαρμόζεται περισσότερο στον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες ολισθηρότητας του δρόμου. Το σύστημα Wheelie Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, επιτρέπει τα παιχνίδια με την απόδοση του κινητήρα και τον πίσω τροχό, ενώ το Launch Control προσφέρει άνεση στα μακρινά ταξίδια, διατηρώντας σταθερή την ταχύτητα, της μοτοσυκλέτας. Η μετάδοση γίνεται μέσω 6-τάχυτου κιβωτίου με πολύδισκο συμπλέκτη εφοδιασμένο με Ducati Quick Shift που περιλαμβάνεται στον standard εξοπλισμό. Η μέση κατανάλωση, στην δοκιμή, δεν ξεπέρασε τα 5,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα που σημαίνει ότι το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων χωρητικότητας, προσφέρει περισσότερα από 200 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »