Η Peugeot αποφάσισε ότι θέλει και αυτή, μερίδιο της πίτας των συνεχώς περισσότερων Adventure Scooters, παρουσιάζοντας το XP400 στο Μιλάνο.
«Κορδωμένη» εμφάνιση στις Adventure νόρμες
Τα adventure scooters κυριολεκτικά εξερράγησαν σε δημοφιλία από το 2017 και μετά, ενώ το Honda X-ADV δικαιωματικά θεωρείται από πολλούς ως το μοντέλο που έφερε την γένεση μιας νέας κατηγορίας. Με όλο και περισσότερους να μπαίνουν στο παιχνίδι, η Peugeot δεν μένει αμέτοχη, παρουσιάζοντας το XP400, στην έκθεση του Μιλάνου. Τα πάντα ξεκινούν από την πρώτη εντύπωση και το XP400 είναι αρκούντως… «μοτοσυκλετιστικό» σε εμφάνιση, με ψηλό μούτρο, τροχούς 17 και 15 ιντσών, φαρδύ τιμόνι και αιχμηρό φινίρισμα.
Το νέο Peugeot XP400 θα γίνει διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, GT και Allure. Η πρώτη, είναι η πιο «εκτός δρόμου» από τις δύο, με ακτινωτούς τροχούς αλλά και tubeless ελαστικά. Η έκδοση Allure είναι περισσότερο εντός δρόμου προσανατολισμένη, καθώς φέρει χυτούς τροχούς στις ίδιες διαστάσεις. Το πιρούνι του μοντέλου είναι ανεστραμμένο, με διαδρομή 140 χιλιοστών, ενώ στο πίσω σύστημα χρησιμοποιείται μονό αμορτισέρ, οριζόντια τοποθετημένο.
Κινητήρας 400 κυβικών με απόδοση 36,7 ίππων
Το μοτέρ του νέου Peugeot XP400 είναι μονοκύλινδρο, απόδοσης 36,7 ίππων και ροπής 3,9 kgm, ενώ είναι πρακτικά όμοιο με αυτό του Metropolis 400 της εταιρείας. Για την επιβράδυνση φροντίζουν 2 δίσκοι στον εμπρός τροχό, διαμέτρου 295 χιλιοστών, ενώ πίσω χρησιμοποιείται ένας δίσκος 240 χιλιοστών. Το βάρος ανακοινώνεται στο επίπεδο των 231 κιλών.
Η οθόνη TFT δεν μπορούσε να λείπει από το νέο Peugeot XP400, αφού εξελίσσεται στον κανόνα για τις ενδείξεις ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το XP400 αναμένεται και με ιδιαίτερα ευρύχωρο τμήμα αποθήκευσης, κάτω από την σέλα, για τις μεταφορικές ανάγκες του αναβάτη. Αναμένουμε περισσότερα για την τυχόν διαθεσιμότητα του στην Ελλάδα, αλλά και την τιμή του.