EICMA 2023: Moto Guzzi Stelvio

EICMA 2023: Moto Guzzi Stelvio

Ο Κινητήρας έρχεται από το Mandello 100 και αποδίδει 115 ίππους και 105 Nm ροπής, ενώ η αυτονομία σύμφωνα με την Moto Guzzi αγγίζει τα 400 χλμ! Το νέο Stelvio αναπτύχθηκε σε αεροσήραγγα για την βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά. 5 Riding Modes, Traction Control, Cornering ABS και Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό

To νέο Stelvio της Moto Guzzi είναι ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν το 2024. Παρότι οι πρώτες φωτογραφίες (και τα πρώτα τεστ στον ξένο Τύπο) εμφανίστηκαν πριν την διεθνή έκθεση της EICMA, η βόλτα στο Μιλάνο ήταν μια ευκαιρία να το δούμε από κοντά και να μας κινήσει εκ νέου το ενδιαφέρον. Το πρώτο Stelvio κυκλοφόρησε το 2007 και συνέχισε να βγαίνει από το ιταλικό εργοστάσιο μέχρι το 2017.

Οι πρώτες νύξεις για την επιστροφή του έγιναν στην EICMA του 2022, όπου η Moto Guzzi έφτιαξε ένα ολόκληρο σταντ ως teaser για μια νέα μοτοσυκλέτα, τοποθετώντας 2 τροχούς σε ένα βάθρο που ανέγραφε τις λέξεις: Returning Soon. Τώρα ήρθε η ώρα της επιστροφής του πλήρως ανανεωμένου Stelvio και ρίχνουμε μια ματιά στα βασικά του χαρακτηριστικά.

Κινητήρας

Ο κινητήρας είναι ο ίδιος εγκάρσιος V-Twin των 1.042cc που βρίσκουμε και στο V100 Mandello, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 105 Nm ροπής. Πέντε riding modes είναι διαθέσιμα (Rain, Tourism, Road, Sport και Οff-Road), τα οποία διαφοροποιούνται ως προς την απόδοση της ροπής, το επίπεδο του Traction Control, του φρένου κινητήρα και του ABS. Δεν υπάρχει Custom Mode, αλλά ο αναβάτης μπορεί να πειράξει τα επίπεδα στις προαναφερθείσες ρυθμίσεις μέσα σε κάθε riding mode. Το ντεπόζιτο των 21 λίτρων υπόσχεται, σύμφωνα με την Moto Guzzi, μια αυτονομία 400 χιλιομέτρων.  

Αναρτήσεις - Φρένα

Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm, ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου και διαδρομή 170mm. Τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης έχει και το μονό αμορτισέρ, το οποίο συνεργάζεται με το μονόμπρατσο ψαλίδι.
 
Η Brembo αναλαμβάνει το κομμάτι του φρεναρίσματος, με δύο δίσκους 320mm με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και έναν δίσκο 280mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το σύστημα εξοπλίζεται με Cornering ABS για το οποίο υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης στην λειτουργία Off-Road.  Oι ακτινωτές ζάντες των 19” και 17” εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ντύνονται με Tubeless ελαστικά. 

Συνέχεια του άρθρου >>>