Η επανάσταση στην παθητική ασφάλεια των δικύκλων;! Αυτό σκέφτεται και επεξεργάζεται η Italdesign, επαναπροσδιορίζοντας μια παλιά ιδέα. Εσείς θα θέλατε δίκυκλο στο οποίο δένεστε κυριολεκτικά, πάνω του;
Το θέμα της παθητικής ασφάλειας στις μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν «ταμπού», καθαρά και μόνο λόγω της φύσης του οχήματος. Οι βελτιώσεις στην σχεδίαση και την κατασκευή των δικύκλων είναι κολοσσιαίες, ειδικά τα τελευταία χρόνια, όμως στο τέλος η ύστατη προστασία επαφίεται στον εξοπλισμό του αναβάτη. Η Italdesign θέλει να προσεγγίσει ξανά αυτό το ζήτημα, με την βοήθεια και της τελευταίας τεχνολογίας.
Η ιδέα της Italdesign περιλαμβάνει ένα ειδικά σχεδιασμένο «κάθισμα» για τον αναβάτη, το οποίο θα φέρει ζώνη ασφαλείας ειδικής κατασκευής, που θυμίζει αγωνιστική 4 σημείων! Η όλη κατασκευή, θα στηρίζεται με μια ειδική κινούμενη βάση στο δίκυκλο, η οποία θα επιτρέπει και μια κάποια ελευθερία κινήσεων απαραίτητη για την οδήγηση.
Τώρα, σε περίπτωση ατυχήματος, η κατασκευή αυτή του καθίσματος και της βάσης θα παίζει σημαντικό ρόλο στην προστασία του αναβάτη από σοβαρότερους τραυματισμούς. Σε συνεργασία με τα ηλεκτρονικά του scooter, ο μηχανισμός απελευθέρωσης του καθίσματος μπορεί να ενεργοποιηθεί ή όχι, ανάλογα με τα δεδομένα από τους αισθητήρες του μοντέλου και τον αλγόριθμο προγραμματισμού, για την μέγιστη προστασία του αναβάτη. Παράλληλα, η ιδέα μπορεί να προσελκύσει και χρήστες που θέλουν να δοκιμάσουν τα δίκυκλα, αλλά φοβούνται την ιδέα ότι κάθονται πλήρως «ελεύθεροι» πάνω στο όχημα.
Φυσικά, όλο αυτό αποτελεί προς το παρόν μια τεχνική εργασία της Italdesign, ωστόσο πλέον έχουμε τα μέσα για να γίνει και πραγματικότητα. Μπορεί να είναι αυτή η απάντηση για ασφαλέστερες μοτοσυκλέτες και δίκυκλα, στο μέλλον;
Δεν μπορώ να γνωρίζω τι έχουν στο μυαλό τους, αν δε θα μπορείς να ξεκολλήσεις από τη μηχανή θα είναι μέγα λάθος! Διότι σε περίπτωση ατυχήματος θα είσαι εγκλωβισμένος. Μάλλον θα πρόκειται για καποιο εξελιγμένο σύστημα, όπου θα άνοιγει κάποιου είδους
αερόσακος. Θεωρώ απαραίτητο όπως και να 'χει, πως πρέπει πάντα να φοράμε κράνος αρχικά!!! Καθώς και τα υπόλοιπα προστατευτικά αν θέλουμε να λεγόμαστε αναβάτες μοτοσυκλέτας και όχι υποψήφια θύματα. Και ειδικά στο κράνος όχι τσιγκουνιά. Ακόμα και 40 χλμ την ώρα είναι ικανά να δημιουργήσουν ανεπανόρθωτη ζημιά! Και απευθύνομαι ειδικά στα νέα παιδιά με τα παπάκια, που λόγω του νεαρού της ηλικίας, οδηγούν πολύ ριψοκίνδυνα. Συμβουλή από ένα πενήνταπεντάχρονο, πρώην κοντρακια, κάτοχο αυτοκινήτου πλέον, αλλά και ερωμένης ( δηλ. μηχανής ).
1ον. Αποτυχία (βλέπε το έκτρωμα της bmw)
2ον. επικίνδυνο
δε νομίζω να πιάσει αυτή η ιδέα ποτέ.
καλύτερα να εξελίξουν και να κάνουν πιο προσιτά τα ρούχα με αερόσακους.
Δεν μπορώ να γνωρίζω τι έχουν στο μυαλό τους, αν δε θα μπορείς να ξεκολλήσεις από τη μηχανή θα είναι μέγα λάθος! Διότι σε περίπτωση ατυχήματος θα είσαι εγκλωβισμένος. Μάλλον θα πρόκειται για καποιο εξελιγμένο σύστημα, όπου θα άνοιγει κάποιου είδους αερόσακος. Θεωρώ απαραίτητο όπως και να 'χει, πως πρέπει πάντα να φοράμε κράνος αρχικά!!! Καθώς και τα υπόλοιπα προστατευτικά αν θέλουμε να λεγόμαστε αναβάτες μοτοσυκλέτας και όχι υποψήφια θύματα. Και ειδικά στο κράνος όχι τσιγκουνιά. Ακόμα και 40 χλμ την ώρα είναι ικανά να δημιουργήσουν ανεπανόρθωτη ζημιά! Και απευθύνομαι ειδικά στα νέα παιδιά με τα παπάκια, που λόγω του νεαρού της ηλικίας, οδηγούν πολύ ριψοκίνδυνα. Συμβουλή από ένα πενήνταπεντάχρονο, πρώην κοντρακια, κάτοχο αυτοκινήτου πλέον, αλλά και ερωμένης ( δηλ. μηχανής ).
1ον. Αποτυχία (βλέπε το έκτρωμα της bmw) 2ον. επικίνδυνο δε νομίζω να πιάσει αυτή η ιδέα ποτέ. καλύτερα να εξελίξουν και να κάνουν πιο προσιτά τα ρούχα με αερόσακους.