Η Promoto Ginossatis μηδενίζει τον χρόνο αναμονής για τα νέα μοντέλα που έχει παρουσιάσει η Honda για το 2021 έχοντας ήδη διαθέσιμα πολλά από αυτά όπως τα Forza 350, GTR 150, CB 500X, CB 500F και CBR 650R. Τώρα, έρχεται να προστεθεί ακόμα ένα best seller και συγκεκριμένα το PCX 125 που έχει ανανεωθεί ως προς την εμφάνιση, τον εξοπλισμό και τον κινητήρα του. Ας τα δούμε αναλυτικά:
Το εμπρός μέρος είναι εντελώς διαφορετικό, με το ολοκαίνουργιο φωτιστικό σώμα να δεσπόζει στη μάσκα δίνοντας κάνοντας ξεχωριστή την εμφάνισή του. Αλλαγές στην σχεδίαση φαίνονται και στην περιοχή της ποδιάς - πατώματος, αλλά και στην ουρά ολοκληρώνοντας ένα πλήρες restyling, καθώς αλλάζει τόσο το φωτιστικό όσο και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη. Όλα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED.
Νέα και ελαφρώς μεγαλύτερη είναι η εμπρός ζελατίνα, ενώ ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη έχει αυξηθεί και η σέλα είναι νέας σχεδίασης, με ύψος 764 χιλιοστών. Κάτω από την σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος έχει αυξηθεί κατά 2,4 λίτρα (σύνολο 30,4) και μπορεί να χωρέσει ένα κράνος full-face. Το ντουλαπάκι της ποδιάς έχει πλέον θύρα USB-C για την παροχή ρεύματος, ενώ πλέον και το PCX φέρει το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί Smart Key, που ανοίγει και το προαιρετικό top - box των 35 λίτρων χωρίς την χρήση κλασικού κλειδιού. Ανασχεδιασμένο είναι και το καπάκι του ρεζερβουάρ, για πιο εργονομική αποθήκευση - τοποθέτηση του κατά τους ανεφοδιασμούς.
Νέος είναι ο πίνακας οργάνων με μεγαλύτερες διαστάσεις και διαφορετική απεικόνιση των ενδείξεων οριζόντιας φιλοσοφίας. Ο κινητήρας αποδίδει 12,5 ίππους και 1,2 kgm ροπής και έχει ακόμα πιο μειωμένες τριβές στο εσωτερικό του. Χαρακτηρίζεται πλέον από μικρότερη διαδρομή εμβόλου ενώ πλέον εξοπλίζεται με τετραβάλβιδη κεφαλή. Σύμφωνα με την Honda, το μοντέλο έχει αυτονομία 385 περίπου χιλιομέτρων με μια κατανάλωση που δηλώνεται στα 2,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Για το 2021, ο κινητήρας εποπτεύεται και από σύστημα traction control, ενώ φυσικά συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5. Το σύστημα start-stop παραμένει ως έχει.
Ανανέωση έχουμε επίσης και για το πλαίσιο, το οποίο φέρει αυξημένη ακαμψία. Ο πίσω τροχός αλλάζει διάσταση και γίνεται διαμέτρου 13 ιντσών, ενώ ο εμπρός παραμένει στις 14 ίντσες. Παράλληλα, το «ψαλίδι» είναι νέο και η διαδρομή της πίσω ανάρτησης γίνεται μεγαλύτερη κατά 10 χιλιοστά, ενώ τα αμορτισέρ φέρουν ελατήρια μεγαλύτερης διαμέτρου. Στα φρένα, το ABS ενός καναλιού του μοντέλου να παραμένει. Πλατύτερα θα είναι επίσης τα ελαστικά: Η διάσταση του εμπρόσθιου γίνεται 110/70-14 (από 100/80-14) και το οπίσθιο φτάνει τα 130/70-13 (από 120/70-14).