Ριζικά νέα προσέγγιση από την Harley-Davidson που μπαίνει σε τροχιά επανεκκίνησης.

Harley-Davidson: Επανεκκίνηση και μεγάλες αλλαγές

Ξεκινά και πάλι την παραγωγή η ιστορική αμερικανική εταιρεία, η οποία υπό νέα διεύθυνση έχει να αντιμετωπίσει ίσως τις μεγαλύτερες προκλήσεις της ιστορίας της. Δείτε περισσότερα…

Η Harley-Davidson είχε αναγκαστεί να διακόψει για μεγάλο χρονικό διάστημα την παραγωγή της λόγω των συνεπειών του κορωνοϊού. Τώρα, σύμφωνα με αμερικανικά ειδησεογραφικά μέσα, η εταιρεία επανεκκινεί την παραγωγή της στα εργοστάσια της στο Winsconsin και την Pennsylvania, μετά από δύο μήνες απραξίας. Αυτό ωστόσο είναι το πρώτο κομμάτι ενός μεγάλου πάζλ, που ακούει στο όνομα «διάσωση» αφού η Harley-Davidson αντιμετωπίσει την μεγαλύτερη κρίση πιθανόν της ιστορίας της.
 
Ας τα πιάσουμε από την αρχή: Ο νέος επικεφαλής της εταιρείας, Jochen Zeitz, ανακοίνωσε το πρόγραμμα «The Rewire», που έχει στόχο την ανάκαμψη των πωλήσεων και των οικονομικών της εταιρείας. Αμεση συνέπεια της νέας στρατηγικής, είναι το ότι μέχρι το τέλος της χρονίας, η Harley-Davidson θα κατασκευάσει αποκλειστικά τα best seller μοντέλα της, μόνο στα πιο «εμπορικά» χρώματα. Η Harley δεν έχει δώσει περαιτέρω εξηγήσεις ακόμα, σχετικά με το ποια μοντέλα περιλαμβάνει η στρατηγική αυτή.
 
Με βάση κάποια δεδομένα που η εταιρεία έδωσε σε διαθεσιμότητα, τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της H-D αυτή την στιγμή είναι η σειρά Touring και η σειρά Cruiser, me 21.597 και 20.131 πωλήσεις αντίστοιχα, ενώ π.χ. η σειρά Sportster/Street πούλησε μόλις 11.245 κομμάτια. Αυτό σύμφωνα με του Αμερικανούς δημοσιογράφους, ίσως να σημάνει το τέλος για τα Sportster και Steet μοντέλα!
 
Πάμε παρακάτω: Ως τμήμα της στρατηγικής του Rewire, ο Zeitz τοποθέτησε την παρουσίαση των πολυαναμενόμενων Pan America και Bronx το 2021, χαρακτηρίζοντας την «βέβαιη». Ακόμα, το υψηλής απόδοσης «custom» μοντέλο της H-D είναι ακόμα αβέβαιο, ενώ τα ηλεκτρικά εγχειρήματα της εταιρείας παραπέμπονται στις καλένδες. Τεράστιο αίνιγμα χωρίς καμία απάντηση ακόμα, παραμένει και η Livewire.
 
H εταιρεία προβαίνει έτσι σε μερικές πολύ δραστικές αποφάσεις και είμαστε περίεργοι να δούμε τα αποτελέσματά τους. Μείνετε συντονισμένοι, για περισσότερα…
 

  • Pitharoulis George

    Προσωπικα πιστευω πως αν η εταιρεια δεν βελτιωσει το afrer buying σερβις της τιποτα δρν θα της παει καλα..... Και για ειμαι πιο σαφης.....Αγορασα το 1999 ενα μοντελο σοφταιλ καινουργιο απο την επισημη αντιπροσωπεια της....Η βλακεια μου ειναι οτι το πληρωσα και το εξοφλησα με την παραλαβη....δεν δουλευε σωστα....σπο το εξουσιοδοτημενο συνεργειο τους δεν μπορεσαν να εντοπισουν την βλαβη...μετα απο επιστολη μου στα γραφεια τους στην Αμερικη μου ειπαν να το στειλω Αθηνα στην αντιπροσωπεια του οπου θα ερχοταν ο γενικος διεθυντης στην ευρωπη να διαπιστωσει την βλαβη....μου απαντησε οτι καπποιος ειχε βαλει σιλικονη στο καρμπυρατερ (μονο στο συνεργειο τους το πηγαινα λογω εγγυησης) την καθαρισαν και στην Λ. Βουλιαγμενης που το δοκιμασαν το κοντερ εγραψε 180... .και να μην τους ξαναενοχλησω.... Οταν το παρελαβα ειδα οτι το προβλημα υπηρχε ακομα , και μεχρι σημερα συνεχιζει να υπαρχει αφου δεν εχω αλλαξει τιποτα ( το μηχανακι ειναι στην κατασταση αγορας του)αν και αγορασα αλλο καρμπυρατερ αλλα δεν το τοποθετησα.....περιττο να σας πω οτι κατα τη γνωμη μου ειναι επικινδυνο στην οδηγηση και το μακρυτερο ταξιδι μου ειναι 200 χιλιομετρα τα 20 χρονια που το εχω.....αν δεν αλλαξουν λοιπον ταχτικη η πορεια τους ειναι μια.......ευχαριστω για το χρονο σας