Ένα όνομα-εγγύηση στα custom και μια μοτοσυκλέτα που «φωνάζει» να μεταμορφωθεί, έχουν ως αποτέλεσμα μία από τις πρώτες και πιο ενδιαφέρουσες, Indian FTR1200 Custom…
O Roland Sands δεν χρειάζεται συστάσεις: Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους customizers μοτοσυκλετών παγκοσμίως, με προσανατολισμό προς το χώμα, ο οποίος έχει μεταμορφώσει δίκυκλα και δίκυκλα. Εμπνευσμένος από το νέο Indian FTR1200, μια street μοτοσυκλέτα με προφανείς flat track ρίζες, ο Sands αποφάσισε να δημιουργήσει, για μια ακόμη φορά.
Η αρχή έγινε από τον σταυρό του τιμονιού και τις τιμονόπλακες, τις οποίες ο Sands αντικατέστησε με ρυθμιζόμενες, κερδίζοντας ταυτόχρονα και μεγάλη γωνία τιμονιού, κάτι πολύ επιθυμητό σε συνθήκες Flat Track. Ο κινητήρας έλαβε πολλές αλλαγές, μεταξύ αυτών νέο στροφαλοθάλαμο, νέες διπλές εισαγωγές αέρα, δύο πεταλούδες και νέες κεφαλές, αλλά και κυλίνδρους. Με αυτές τις αλλαγές, ο Sands επιδιώκει ευρύτερη ρυθμισιμότητα για τον κινητήρα, αν χρησιμοποιηθεί σε συνθήκες αγώνα.
Η μπαταρία του μοντέλου άλλαξε θέση και τοποθετήθηκε εμπρός από τον πίσω τροχό, ενώ τα ηλεκτρονικά επανατοποθετήθηκαν στο εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας για καλύτερη κατανομή βάρους. Επίσης, αφαιρέθηκε το ψυγείο του λαδιού, κάτι που αφαίρεσε κι άλλο βάρος από την κατασκευή –που είναι 24 κιλά ελαφρύτερη συνολικά από το αρχέτυπο!
Οι custom πινελιές είναι πολλές στην μοτοσυκλέτα: Φαίνονται εύκολα στις εμφανισιακές επιλογές, με τα χρώματα, το εμπρός και τα πλευρικά number plate, αλλά και την στάμπα του «Super Hooligan» στο ψαλίδι. Προσέξτε την έλλειψη εμπρός φρένου –συνηθισμένη επιλογή στα flat track- αλλά και την νέα ολόσωμη εξάτμιση σε ματ μεταλλική απόχρωση. Το «τέρας» που ακούει στο όνομα Roland Sands ξαναχτύπησε!