Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα

Κατασκοπικές φωτογραφίες από 800άρι SuperSport της CFMOTO σε πίστα

Πρωτότυπο Supersport 800cc με κινητήρα KTM εντοπίστηκε
Αλλαγές παρατηρούνται στο πλαίσιό του
- Διακριτό είναι ένα ανεστραμμένο πιρούνι USD εμπρός
3 SuperSport μοντέλα έχει η CFMOTO στα σκαριά

Πρωτότυπο SuperSport 800cc με κινητήρα KTM εντοπίστηκε

Βαριά καμουφλαρισμένο και γεμάτο κολλητική ταινία ως πρόχειρη λύση, ένα πρωτότυπο της CFMOTO εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές σε πίστα. Με μία δεύτερη ματιά στο πλαίσιο και τον κινητήρα καταλαβαίνουμε ότι αποτελεί μάλλον μία πιο σπορ έκδοση του 800 NK που κατατάσσεται στην κατηγορία των SuperSport, και θα είναι καλυμμένη από fairing σε αντίθεση με τον γυμνό πρόγονό του.
 

Αλλαγές παρατηρούνται στο πλαίσιό του

Δεν αποτελεί πλέον νέο το γεγονός ότι η CFMOTO σκόπευε να αναπτύξει μία SuperSport μοτοσυκλέτα 800cc αφού όλες οι κατασκευάστριες έχουν ακολουθήσει αυτό το δρόμο τελευταία παρουσιάζοντας μη σκληροπυρηνικά αλλά αρκετά σπορ μοντέλα στην πιο οικονομική μέση κατηγορία, όπως το GSX-8R, το R7, το Daytona 660 και το RS 660. Ο κινητήρας του αποδίδει 95 ίππους προερχόμενος κατευθείαν από το 800 ΝΚ αν όμως δεχτεί κάποιες μετατροπές στην χαρτογράφηση, πιθανότατα να αποδίδει περισσότερους από 100 με αποτέλεσμα να γίνει το πιο ισχυρό μοντέλο της εταιρείας. Ο δικύλινδρος αυτός κινητήρας γνωρίζουμε εξάλλου ότι είναι ο ίδιος με αυτόν του KTM 790 Duke, με τον ροπάτο χαρακτήρα που προσφέρει απλόχερα οδηγική απόλαυση στον δαμαστή του. Έκπληξη αποτελούν πάντως κάποια πρόσθετα βιδωτά στηρίγματα στον κινητήρα που υπάρχουν πιθανότατα για να ενισχυθεί η ακαμψία του πλαισίου.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Διακριτό είναι ένα ανεστραμμένο πιρούνι USD εμπρός

Ενδιαφέρουσα λύση αποτελεί η χρήση κολλητικής ταινίας σε πολλά σημεία της μοτοσυκλέτας όπως φαίνεται από τις 3 φωτογραφίες, αλλά και η όψη των semi-slick ελαστικών, η οποία μας μαρτυρά πως η μοτοσυκλέτα έχει οδηγηθεί στο όριο αφού η φθορά είναι ομοιόμορφη σε όλη την επιφάνειά του. Το γεγονός αυτό μαρτυρά με τη σειρά του πως το πλαίσιο έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί σωστά ενώ εμφανές είναι κι ένα ανεστραμμένο πιρούνι USD με δύο δίσκους εμπρός για το φρενάρισμα. Το ψαλίδι φαίνεται να είναι αλουμινένιο έχοντας πρακτικά την ίδια δομή με εκείνο του 800 ΝΚ πιθανότατα με 145 χλστ διαδρομής με την διαδρομή της μπροστινής ανάρτησης να είναι 140 χλστ.
 

3 SuperSport μοντέλα έχει η CFMOTO στα σκαριά

Το πρωτότυπο αυτό 800άρι SuperSport της CFMOTO ανεβάζει τον αριθμό των μοτοσυκλετών αυτής της κατηγορίας των οποίων αναπτύσσει η εταιρεία στις 3. Η εταιρεία έχει ήδη παρουσιάσει από τον Σεπτέμβριο έναν έτοιμο τρικύλινδρο κινητήρα 675cc με απόδοση υψηλότερη από 100 ίππους ο οποίος θα εξοπλίζει το 675 SR όπως επίσης και έναν τετρακύλινδρο 500άρι που προορίζεται για το 500 SR και αποδίδει περίπου 83 άλογα. Δεν έχει ανακοινωθεί αν θα αποδίδει περισσότερα άλογα το 800 SR ή αν θα στέκεται ανάμεσα σε αυτά τα δύο μοντέλα όσων αφορά την ισχύ, όπως επίσης και το στάδιο της ανάπτυξης στο οποίο βρίσκεται. Με τον ρυθμό όμως που εξελίσσεται η εταιρεία είναι πολύ πιθανό να δούμε τα μοντέλα να βγαίνουν στην παραγωγή πριν τελειώσει το 2024.