Εμπνευσμένο από το Ζ1 της δεκαετίας του 1970.

Aκτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά

Διαθέτει traction control ρυθμιζόμενο σε δυο επίπεδα.

Kawasaki Z900RS

Το πολυαναμενόμενο ρετρό Z900RS της Kawasaki, έκανε την εμφάνισή του στην έκθεση του Τόκιο και συνδυάζει την τεχνολογία του Z900 με την εμφάνιση του Ζ1 της δεκαετίας του `70.

Η Kawasaki δεν έντυσε απλά με ρετρό «ρούχα» το Z900, αλλά προχώρησε σε μια σειρά από αλλαγές ουσίας που περιλαμβάνουν τον ανασχεδιασμό του πλαισίου και τη ρύθμιση του κινητήρα. Με στόχο την αύξηση της ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, η απόδοση του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 948 κυβικών, έπεσε από τους 125 ίππους στους 111, αλλά η ροπή είναι περισσότερη κάτω από τις 7.000 σ.α.λ. Η πρώτη σχέση έχει κοντύνει σε σχέση με του Z900, ώστε να είναι πιο δύσκολο να σβήσει κατά την εκκίνηση, ενώ η έκτη έχει μακρύνει, για μειωμένους κραδασμούς στις υψηλές ταχύτητες.

Το ατσάλινο πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να φιλοξενήσει το νέο ρεζερβουάρ και σύμφωνα με την εταιρεία τοποθετεί τον αναβάτη σε μια πιο όρθια και ξεκούραστη θέση οδήγησης. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το RS διαθέτει φρένα υψηλότερων προδιαγραφών με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά, ενώ σε αντίθεση με το Z900 διαθέτει traction control, ρυθμιζόμενο σε δυο επίπεδα.

Όπως αρμόζει σε μια ρετρό μοτοσυκλέτα, το στροφόμετρο και το ταχύμετρο είναι αναλογικά, η κεφαλή του κινητήρα θυμίζει αυτές των αερόψυκτων μοντέλων, ενώ η εξάτμιση έχει σχεδιαστεί ώστε να παράγει απολαυστικό ήχο στις χαμηλές στροφές.

Το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών, είναι ίδιο με του Z900 και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση συμπίεσης κι επαναφοράς, αλλά και ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση είναι και το αμορτισέρ. Θα είναι διαθέσιμο σε καφέ – πορτοκαλί, μαύρο και πράσινο ματ χρωματισμούς.