Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
  • Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
  • Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
  • Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
  • Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
  • Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ
  • Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ

Kove Maverick 500: Δικύλινδρη πρακτικότητα με 5.795 ευρώ

- 46 ίπποι στις 8.500σ.α.λ & κατανάλωση 4,3λτ/100χλμ.
- Γονάτισμα από τα 100-0 σε 43 μέτρα.
- Προστατευτικά κάγκελα, χούφτες & αλουμινένια καρίνα.
- Δυνατότητα επέκταση εγγύησης στα 4 έτη.

46 ίπποι στις 8.500σ.α.λ & κατανάλωση 4,3λτ/100χλμ

Η νέα Kove Maverick 500 ήρθε για να ταρακουνήσει τα νερά στα μικρομεσαία On-Off με τον δικύλινδρο εν σειρά, υγρόψυκτο, 8-βάλβιδο κινητήρα των 471 κυβικών εκατοστών, προσφέροντας τα μέγιστα σε χαμηλομεσαίες στροφές, αλλά κρατώντας δυνατά το γόητρο του και στις υψηλές στροφές, καθώς η λειτουργία του ψεκασμού της Bosch λειτουργεί άψογα σε όλο το φάσμα των στροφών. Η ελαστικότητα του κινητήρα είναι εμφανή, τραβώντας από τα χαμηλά αποδίδοντας 46 ίππους στις 8.500σ.α.λ και με ροπή 40,5Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Η Maverick είναι εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενο δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS 3τριών θέσεων, το οποίο προέρχεται από τη Bosch, χωρίς όμως να μπορεί να απενεργοποιηθεί αλλά ούτε να ρυθμιστεί σε επίπεδα. Καθώς αποτελεί μια πολυχρηστική μοτοσικλέτα καθημερινών αναγκών, αλλά και μεγάλων αποδράσεων, η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,3 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα, όπου με ένα γέμισμα με το 20 λίτρων ρεζερβουάρ η αυτονομία θα αγγίξει κοντά στα 450 χιλιόμετρα. Επίσης, είναι εξοπλισμένη με ένα ομοιόμορφο τελικό εξάτμισης, με διάταξη εξαγωγής 2-1-1 καλύπτοντας παράλληλα τις προδιαγραφές ρύπων και ήχου.

Γονάτισμα από τα 100-0 σε 43 μέτρα

Ένα  ατσάλινο, στρόγγυλης διατομής πλαίσιο μέτριας ακαμψίας είναι η ραχοκοκαλιά της Maverick 500,  καθώς αποτελεί την κύρια δομή για να κινήσει το σύνολο των  178 κιλών άνευ υγρών, που όμως δεν θα δυσκολέψουν καθόλου σε επιτόπιες μανούβρες. Μπροστά είναι εξοπλισμένη με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Kayaba των 41 χιλιοστών με διαδρομή 195 χιλιοστών. Στα μετόπισθεν έχει τοποθετηθεί ένα Monoshock ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, όπου καταλήγει στο μαύρο ψαλίδι. Τα φρένα των διπίστονων δαγκάνων της Nissin, συνεργάζονται με τους δίσκους σε σχήμα μαργαρίτα των 300 χιλιοστών μπροστά και πίσω με έναν κυματοειδή δίσκο των 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Nissin, για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού φρεναρίσματος, έχοντας πάντα στο πλευρό τους το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκε η σίγουρη λύση των Metzeler, με διαστάσεις 110/80 εμπρός και 150/70 πίσω, σε 19 ιντσών ακτινωτούς τροχούς τύπου Tubeless και 17 αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Προστατευτικά κάγκελα, χούφτες & αλουμινένια καρίνα

Η εργονομία της Maverick σε κάνει να νοιώθεις ότι ανεβαίνεις σε μοτοσικλέτα μεγαλύτερων κυβικών εκατοστών, τοποθετώντας το σώμα μας μέσα στη μοτοσικλέτα. O ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας 2 θέσεων και κανονικών διαστάσεων προσφέρει καλή κάλυψη στους αναβάτες που θέλουν να μην έχουν μπροστά στο οπτικό τους πεδίο, πολύ μεγάλες επιφάνειες. Η εργονομία που διαθέτει η σέλα του αναβάτη και του συνεπιβάτη, θα αποτελέσουν ιδανικοί σύντροφοι στα πολλά χιλιόμετρα με το αφρώδες υλικό να είναι ιδιαιτέρως ξεκούραστο. Η απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το έδαφος είναι στα 820 χιλιοστά, καθιστώντας τη να είναι προσεγγίσιμη από ένα σημαντικό μερίδιο αναβατών πατώντας καλά κάτω στον δρόμο. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα βοηθήσουν τον κάθε αναβάτη να τις φέρει σε σημείο που θα τον βολεύουν, ως προς την απόσταση διαδρομής. Στο πάνελ οργάνων συναντάμε ένα αναλογικό στροφόμετρο, ένω η LCD οθόνη, θα απεικονίσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ στο πλάι της συναντάμε μία θύρα USB και μια θέση DC12V, που δεν θα μας αφήσει ποτέ χωρίς μπαταρία από τις ηλεκτρονικές μας συσκευές. Οι πληροφορίες που θα δούμε είναι ένας ολικός-μερικός χιλιομετρητής, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων, ειδοποίηση συντήρησης, θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού κινητήρα, στάθμης καυσίμου, ταχύμετρο, κατανάλωσης, εναπομείναντα διανυθέντα χιλιόμετρα, προγραμμάτων οδήγησης Safe/Sport και ένδειξη λειτουργίας ABS. Η πλοήγηση στον υπολογιστή ταξιδίου γίνεται μέσω λαστιχένιων κουμπιών που υπάρχουν πάνω στο όργανο.

Δυνατότητα επέκταση εγγύησης στα 4 έτη

Το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι ότι φέρει έντονα στοιχεία Premium μοτοσικλέτας, με το σχήμα του εμπρός φαναριού να εκπέμπει μια γοητεία πιο ακριβών μοντέλων. Το μούτρο με τα LED φωτιστικά σώματα και τα περιμετρικά φώτα ημέρας DRL, δεν αφήνουν περιθώρια ατελειών από τα φυσικά στοιχεία, καθώς η ένταση τους είναι κατά 2,5 φορές μεγαλύτερη από τα περισσότερα που εξοπλίζονται πλέον τα νέα μοντέλα. Το μυώδης ρεζερβουάρ τονίζει τα περίτεχνα γραφικά, με εναλλαγή 3 διαφορετικών χρωματισμών, του μαύρου-άσπρου-μπλε, του γκρι-μαύρου-κίτρινου και του κόκκινου-γκρι. Τα στραβοπατήματα που μπορούν να δημιουργηθούν από τυχαίες πτώσεις είναι κάτι το αναπόφευκτο, για αυτό και ο σθεναρός κινητήρας της Loncin, περιτριγυρίζεται από μεγάλα κάγκελα προστασίας κινητήρα, προστατευτικές χούφτες και αλουμινένια καρίνα. Οι ασημένιες χειρολαβές συγκράτησης του συνεπιβάτη γίνονται ένα με τη σχάρα ομοίως ασημί χρώματος, δίνοντας πτυχές τουριστικών διαθέσεων, όπου με την τοποθέτηση ενός Top Case, είναι έτοιμη για ταξιδιωτικές αναζητήσεις. Το κερασάκι στη τούρτα μας το δίνει η δυνατότητα επέκτασης εγγύησης των 4 ετών, όπου για παραπάνω στοιχεία ως προς τις προϋποθέσεις, διευκρινίσεις και όρους, θα χρειαστεί να επισκεφτούμε ένα κατάστημα πώλησης. 
 
Η τιμή της είναι στα 5.795 ευρώ.