Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea
  • Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea

Κύκνειο άσμα για την Yamaha R1 με το ειδικό μοντέλο Rea

Σε 65 μόλις αντίτυπα θα παραχθεί
Κοντά στα 35.000 ευρώ η τιμή της
Ασύμφορη η μετατροπή των R1 & R1M σε Euro5+
Οι απαντήσεις της Yamaha σε ερωτήσεις για το R1

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Σε 65 μόλις αντίτυπα θα παραχθεί

Η απόφαση της Yamaha να σταματήσει την παραγωγή των R1 και R1M ως μοτοσυκλέτες δρόμου είναι πλέον γνωστή σε όλους μας και για να απαλύνει τον πόνο του αποχωρισμού, η εταιρεία από το Χαμαμάτσου ετοιμάζει δύο μοντέλα αντίγραφα των μοτοσυκλετών του WSBK με το όνομα Rea, προς τιμήν του 6 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Jonathan Rea. Τα μοντέλα Rea-R1 θα παραχθούν σε μόλις 65 μονάδες και θα αποτελούν αναβαθμισμένες εκδόσεις του υπάρχοντος R1M με ακόμα πιο υψηλής ποιότητας υλικά και πρόσθετα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Παρόλα αυτά τα μοντέλα παραμένουν νόμιμα για οδήγηση στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Στο κιτ περιλαμβάνονται ένα νέο αμορτισέρ και ελατήρια της Öhlins, χειροποίητες ζάντες αλουμινίου της Marchesini, αναβαθμισμένη τρόμπα φρένου της Brembo και εξάτμιση τιτανίου της Akrapovič.
 

Κοντά στα 35.000 ευρώ η τιμή της

Μπορεί κανείς να παραγγείλει τις Rea-R1 κατευθείαν από την αγωνιστική ομάδα της Yamaha για το αντίτιμο των 29.990 λιρών Αγγλίας (γύρω στα 35.000 ευρώ δηλαδή), είτε στον μπλε αγωνιστικό χρωματισμό ή στον ασπρόμαυρο χρωματισμό των χειμερινών δοκιμών, που δίνει μία πολύ ιδιαίτερη όψη στο ιστορικό μοντέλο. Ο αγοραστής μπορεί μάλιστα να επιλέξει να προσθέσει στον εξοπλισμό ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης για 2.000 λίρες ακόμα (2.300 ευρώ περίπου), το οποίο περιλαμβάνει νέους δίσκους και δαγκάνες GP4 της Brembo. Το όριο των 65 αντιτύπων έχει οριστεί από το νούμερο με το οποίο ξεκίνησε να αγωνίζεται ο Jonathan Rea.


Ο Winter Test χρωματισμός της Rea-R1

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ασύμφορη η μετατροπή των R1 & R1M σε Euro5+

Η τελευταία αναβάθμιση των R1 & R1M ήταν το 2020, όταν απέκτησε νέα ηλεκτρονικά και μικρές αναβαθμίσεις στον κινητήρα, το πλαίσιο και την αισθητική. Η μετατροπή τους σε μοτοσυκλέτες που πληρούν τις προδιαγραφές Euro5+ απαιτεί ένα νέο OBD-II σύστημα (διαγνωστικό της μοτοσυκλέτας) αλλά και πολλές αλλαγές στο σύστημα της εξάτμισης. Η Yamaha εν τέλει λαμβάνοντας υπόψη και τις πωλήσεις του μοντέλου (με την αγορά των supersport γενικότερα να έχει μειωθεί σε σημαντικά), έκρινε πως δεν την συνέφερε να επενδύσει στην παραγωγή ενός νέου μοντέλου για τον δρόμο. Στην τωρινή της μορφή, ο τετρακύλινδρος σε σειρά crossplane κινητήρας  998cc, παράγει 200 άλογα στις 13.500 σαλ. Η πιο "πλούσια" έκδοση του μοντέλου με ακόμα πιο αγωνιστικό DNA, η R1M, θα έχει την ίδια μοίρα ενώ βλέπουμε πως παρόλο που για την Ευρώπη οι εταιρείες σταματούν να διαθέτουν αυτά τα μοντέλα, στις Η.Π.Α. συνεχίζουν να πωλούνται κανονικά, όπως για παράδειγμα το GSX-R1000R της Suzuki.


Το τρέχον μοντέλο R1M 

Οι απαντήσεις της Yamaha σε ερωτήσεις για το R1

Στην ερώτηση: "Γιατί σταματάει η Yamaha να παράγει την R1 για χρήση στον δρόμο;", η εταιρεία απάντησε ότι αυτό συμβαίνει λόγω της αλλαγής προσανατολισμού της Ευρωπαϊκής αγοράς και του γεγονότος ότι είναι πολύ κοστοβόρα η ανάπτυξη ενός μοντέλου (το οποίο συναντάμε στην πίστα όσο συχνά το συναντάμε και στον δρόμο) που πληροί τις νέες Euro5+ προδιαγραφές.

- Θα συνεχιστεί η ανάπτυξη της R1;
 - Ναι. Η R1 θα παραμείνει η μοτοσυκλέτα με την οποία θα αγωνίζεται η Yamaha όχι μόνο στο WSBK και το EWC αλλά και σε εθνικά πρωταθλήματα, κάτι που προϋποθέτει την συνεχή ανάπτυξή της ώστε να παραμένει ανταγωνιστική αφού το ίδιο μονοπάτι ακολουθούν και οι υπόλοιπες εταιρείες. Η Yamaha θα συνεχίσει να εκμεταλλεύεται το αγωνιστικό παρασκήνιο για την ανάπτυξη αγωνιστικών εξαρτημάτων GYTR για την R1 η οποία θα είναι ακόμα διαθέσιμη για ενδιαφερόμενους αγοραστές.

Από το τέλος του 2022 είχε ήδη εμφανιστεί η νέα ονομασία JYACN07C για ένα μοντέλο με έγκριση από την FIM το οποίο φαίνεται πως αποτελεί την αγωνιστική έκδοση της R1. Με άλλα λόγια η R1 GYTR θα είναι ακόμα διαθέσιμη (όσο εξακολουθεί να την χρησιμοποιείται στο WSBK), για ιδιώτες θέλουν να την χρησιμοποιούν σε αγώνες ή ακόμα και απλούς αναβάτες που θέλουν να την απολαμβάνουν σε track days. Στο μέλλον μπορεί να ονομάζεται Yamaha R1 Race όπως είδαμε να συμβαίνει και με την R6 Race.


Η "απλή" R1 στον μαύρο χρωματισμό της