Leoncino 800: πιο δυνατό και με μεγαλύτερο κινητήρα
Αύξηση ιπποδύναμης από τα 76 στα 95 άλογα
Μεγαλύτερος κινητήρας κατά 45cc
5 κιλά ελαφρύτερο σύνολο
Αναρτήσεις από την Kayaba
BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες
Αύξηση ιπποδύναμης από τα 76 στα 95 άλογα
Η Benelli ετοιμάζει όπως φαίνεται μία σημαντική συνολική αναβάθμιση για το Leoncino 800, το "λιοντάρι". Το καινούριο μοντέλο θα έχει αρκετά υψηλότερες επιδόσεις με την αύξηση της ιπποδύναμης να πλησιάζει τα 20 άλογα αφού από τα 76 στις 8.500 σαλ πλέον θα αποδίδει 95 στις 9.000 σαλ. Το νούμερο αυτό μάλιστα έχει οριστεί ώστε να μπορεί η μοτοσυκλέτα να βγει στην παραγωγή και σε περιορισμένη για το δίπλωμα Α2 έκδοση, ώστε να μην φτάνει "ξεκλειδωμένη" τα διπλάσια άλογα του ορίου των 48 (δηλαδή 96+).
Μεγαλύτερος κινητήρας κατά 45cc
Η αύξηση της ιπποδύναμης έχει επιτευχθεί και από την αύξηση των κυβικών από τα 754 στα 799cc με αποτέλεσμα το Leoncino να "γεμίζει" πλέον την κατηγορία των 800cc. Για να συμβεί αυτό η διάμετρος των εμβόλων έφτασε τα 90,6 χλστ από 88 που ήταν, ενώ η διαδρομή τους παρέμεινε ίδια στα 62 χλστ. Έτσι η τελική ταχύτητα του νέου μοντέλου αγγίζει πλέον τα 210 χλμ/ω, αρκετά αυξημένη σε σχέση με τα 190 χλμ/ω που πετυχαίνει το τρέχον μοντέλο, ενώ η ροπή είναι 79 Nm στις 7.700 σαλ από 67 Nm στις 6.500 σαλ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
5 κιλά ελαφρύτερο σύνολο
Διαφορές θα υπάρχουν όπως φαίνεται και στο βάρος του το οποίο μειώνεται κατά 5 κιλά, δηλαδή από τα 222 στα 217. Παρά τη μείωση του βάρους όμως διατηρεί το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων. Δεν γνωρίζουμε για την αυτονομία του εφόσον δεν γνωρίζουμε και την κατανάλωση αλλά θα κυμαίνεται στα 250 με 270 χιλιόμετρα.
Αναρτήσεις από την Kayaba
Παράλληλα τα αμορτισέρ της Marzocchi θα αντικατασταθούν με ρυθμιζόμενα της KYB, με την Brembo να φροντίζει για την πέδηση σε συνδυασμό με μία μονάδα ABS της Bosch. Αναφέρεται επίσης ότι η έγχρωμη TFT οθόνη θα αποκτήσει και δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone. Οι διαφορές του με το Leoncino 800 Trail παραμένουν στους τροχούς που απο 17αρηδες είναι 19 εμπρός και 17 πίσω με διαστάσεις ελαστικών 120/70 και 170/60 αντίστοιχα για μεικτή χρήση και στην κλασικού τύπου Scrambler διπλή απόληξη που φτάνει πιο ψηλά. Φτάνει να δούμε πότε θα παρουσιαστεί η νέα έκδοση και πόσο θα κοστίζει.