Στα χρώματα της αγωνιστικής του WSBK

Μόνο 250 αντίτυπα θα παραχθούν

37, όσα τα πρωταθλήματα κατασκευαστών που έχει κατακτήσει η MV Agusta.

Δίσκος 210 χλσ. με τερτραπίστονη δαγκάνα

Εξάτμιση τιτανίου της SC-Project

Αμορτισέρ ΤΤΧ 36 της Öhlins

Αμορτισέρ τιμονιού

MV Agusta F4 RC 2018

Η MV Agusta θέλοντας να αποτίσει φόρο τιμής στην αγωνιστική ιστορία της θα βγάλει στην παραγωγή 250 κομμάτια της F4 RC στα χρώματα της αγωνιστικής του WSBK.

Η F4 RC έχει φτιαχτεί στο χέρι κομμάτι κομμάτι με την ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια που έχει δοθεί και στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Leon Camier και συμβολίζει το αγωνιστικό πνεύμα και την παράδοση της Ιταλικής εταιρείας. Θα παραχθεί σε μόλις 250 αντίτυπα και τα χρώματά της είναι αυτά που χρησιμοποιούνται στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike, ενώ θα φέρει τον αριθμό 37, που αντιστοιχεί στα πρωταθλήματα κατασκευαστών που έχει κατακτήσει η MV Agusta στην αγωνιστική ιστορία της.

Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί η F4 RC είναι τετρακύλινδρος εν σειρά, με ακτινικές βαλβίδες και αποδίδει 205 ίππους, ενώ υπάρχει και κιτ που ανεβάζει την απόδοση κατά 7 ίππους που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και την εντυπωσιακή εξάτμιση τιτανίου της SC-Project. Το πακέτο των ηλεκτρονικών έχει βελτιστοποιηθεί, ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή απόδοση στον δρόμο και την πίστα και δίνει τη δυνατότητα παραμετροποίησης στην ευαισθησία του γκαζιού, το φρένο κινητήρα, την απόκριση, τον κόφτη κ.α., ώστε ο αναβάτης να αξιοποιεί το μέγιστο των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

Οι αναρτήσεις του προέρχονται φυσικά από την Öhlins και περιλαμβάνουν ένα ανεστραμμένο πιρούνι ΝΙΧ 30 και ένα αμορτισέρ ΤΤΧ 36, όλα πλήρως ρυθμιζόμενα, αλλά και αμορτισέρ τιμονιού. Εκπτώσεις δεν έγιναν, ούτε στα φρένα με δυο δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 210 χιλιοστών, επίσης με τετραπίστονη δαγκάνα και χρησιμοποιεί την τελευταία έκδοση της μονάδας ABS 9 Plus της Bosch, που διαθέτει αγωνιστικό πρόγραμμα λειτουργίας που μειώνει το σήκωμα του πίσω τροχού κατά το έντονο φρενάρισμα.

Διαθέτει πολλές μικρές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, ενώ ο ιδιοκτήτης παίρνει μαζί μια custom κουκούλα για τη μοτοσυκλέτα του και φυσικά, αριθμημένο ταμπελάκι κι όλα τα έγγραφα γνησιότητας που πιστοποιούν την αυθεντικότητά της.