Ταξιδεύοντας 22 ημέρες στην Τουρκία και στη Μέση Ανατολή (Λίβανος) με μια μοτοσυκλέτα DAYTONA MAVERICK 500 (ευγενική χορηγία της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.), ο ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος Κων/νος Μητσάκης ολοκλήρωσε ένα συναρπαστικό οδοιπορικό Ιστορίας 7.000 χλμ.
Στην ευλογημένη μικρασιατική γη, που αποτελούσε κάποτε μια από τις πολλές ελληνικές πατρίδες, ο Έλληνας ταξιδευτής διαπίστωσε συγκινημένος πως αυτός ο νοσταλγικός τόπος του παρελθόντος και της Ιστορίας διατηρεί ακόμα πολλά από τα ελληνικά στοιχεία του. Διαχρονικά ίχνη πολιτισμού, που υπήρχαν σε ένδοξες αρχαιοελληνικές πολιτείες, σε νεοκλασικά ρωμαίικα αρχοντικά και σε μισόκλειστες χριστιανικές εκκλησίες.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα του Κωνσταντίνου Μητσάκη, από το μεγάλο του οδοιπορικό.
Στην πολύπαθη χώρα του Λιβάνου, ο αναβάτης της DAYTONAMAVERICK 500 επισκέφθηκε ιστορικά μνημεία και τόπους που σχετίζονταν άμεσα με το πέρασμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Κάθισε σε κερκίδες ελληνιστικών σταδίων και θεάτρων, άγγιξε ολόλευκα μάρμαρα “φορτωμένα” με ευανάγνωστες αρχαιοελληνικές επιγραφές και περπάτησε σε λιθόστρωτους δρόμους πάνω στα χνάρια του Μεγαλέξανδρου.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα του Κωνσταντίνου Μητσάκη, από το μεγάλο του οδοιπορικό.
Η DAYTONAMAVERICK 500, το μεσαίο on–off μοντέλο της DAYTONA, υπήρξε η πρωταγωνίστρια του DAYTONAEAST. Με σημείο αναφοράς τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 46 PS, η DAYTONAMAVERICK 500 κέρδισε τον Έλληνα αναβάτη με την άνεση, την αξιοπιστία και την ποιοτική κατασκευή της. Η άριστη εργονομία και η άνετη θέση οδήγησης τον ξεκούρασαν στις πολύωρες διαδρομές του ταξιδιού, ενώ τα εξαιρετικά φρένα, η ικανοποιητική προστασία που πρόσφεραν οι χούφτες και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η αναπαυτική σέλα και η ευκολία στην αλλαγή κατεύθυνσης ήταν τα δυνατά στοιχεία της μοτοσυκλέτας που ξεχώρισε ο Κων/νος Μητσάκης.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα του Κωνσταντίνου Μητσάκη, από το μεγάλο του οδοιπορικό.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η DAYTONAMAVERICK 500 ταξίδευε με υποδειγματική σταθερότητα και ασφάλεια στους αυτοκινητοδρόμους με ταχύτητες 120–130 km/h, ενώ η οδήγηση στο επαρχιακό οδικό δίκτυο ήταν μια διασκεδαστική απόλαυση χάρη στην ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Η δε κατανάλωση κυμάνθηκε σε οικονομικά επίπεδα (3,4 lt/100km – 4,8 lt/100km), ανάλογα την διάθεση του δεξιού χεριού και την κατηγορία του οδικού δικτύου.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα του Κωνσταντίνου Μητσάκη, από το μεγάλο του οδοιπορικό.