Ξεκινάμε με το νεοαφιχθέν TRK 251 της Benelli, η εμφάνιση του οποίου έχει επιρροές από το μεγαλύτερο αδελφάκι του, το TRK 502, που έχει σημειώσει ιδιαίτερη επιτυχία στη χώρα μας. Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει LED εμπρός – πίσω φώτα και ίδιας τεχνολογίας φλας, θύρα USB για τροφοδοσία συσκευών (ιδιαίτερα χρήσιμο αξεσουάρ στο ταξίδι και όχι μόνο), φιμέ ζελατίνα, μεγάλη σχάρα για πρόσδεση αποσκευών και ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη, μεταξύ των οποίων και η επιλεγμένη σχέση στο 6τάχυτο κιβώτιο. Η σέλα του απέχει 835 χιλιοστά από το έδαφος και χάρη στο πλούσιο και ανατομικό αφρώδες δεν θα κουράσει ακόμα και μετά από 2 ώρες συνεχόμενης οδήγησης, ενώ το φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι συμβάλει στην ξεκούραστη θέση οδήγησης.
Το TRK 251 είναι εφοδιασμένο με μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο με δυο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρα 249,2 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 24,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 2,14 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό με την κατανάλωση να βρίσκεται στα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων δίνει αυτονομία της τάξεως των 400 χιλιομέτρων. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα εντυπωσιακό ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός που δίνει διαδρομή 120 χιλιοστά, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, που δίνει διαδρομή 51 χιλιοστά. Την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος «μαργαρίτα» 280 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας 240 χιλιοστών, ίδιας σχεδίασης, με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Η Benelli έχει εξοπλίσει το TRK 251 με αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών που φορούν τα ποιοτικά ασφάλτινα ελαστικά Sportec M5 της Metzeler σε διάσταση 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.