Η Ducati ολοκλήρωσε, πριν λίγες ώρες, την παρουσίαση όλων των νέων μοντέλων της για το 2022, αποκαλύπτοντας την Panigale V4 SP2.
Η μοτοσυκλέτα αποτελεί την τελευταία ενσάρκωση της Panigale V4, με την άνευ προηγουμένου επιτυχία της που άλλαξε τα δεδομένα για την κατηγορία των superbikes. Τώρα, η Ducati προσφέρει μια ακόμα, αριθμημένη έκδοση του μοντέλου της, εξοπλισμένο με καλούδια κορυφαίων προδιαγραφών, για τους πλέον σκληροπυρηνικούς (και… μερακλήδες στην τσέπη) «πιστάδες» Ducatisti. Ας δούμε τι φέρνει το νέο μοντέλο.
Ο V4 κινητήρας Desmosedici Stradale της V4, αποδίδει 215,5 ίππους στην «απλή» εξοπλιστική εκδοχή της μοτοσυκλέτας, ενώ αν ο αναβάτης επιλέξει την ολόσωμη αγωνιστική εξάτμιση τιτανίου, η απόδοση φτάνει στους 228 ίππους και τα 13,4 kgm ροπής, την στιγμή που το βάρος της SP2 πέφτει στα 168 κιλά, στεγνή. Η μονάδα ελέγχου του κινητήρα διαθέτει ξεχωριστές καμπύλες απόδοσης ισχύος για κάθε επιλεγμένη σχέση και 4 χαρογραφήσεις απόδοσης ισχύος: Full, High, Medium, Low.
Ducati Panigale V4 SP2 2022
Ξηρός συμπλέκτης και αλυσίδα 520
Η Panigale V4 SP2 εξοπλίζεται με ελαφρύτερη αλυσίδα μετάδοσης τύπου 520, που μειώνει την μάζα των εξαρτημάτων της μετάδοσης προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις. Ακόμα, το μοντέλο φέρει τον ξηρό συμπλέκτη STM-EVO SBK, ο οποίος ρυθμίζεται και ως προς το «μηχανικό φρένο» κατά την επιβράδυνση, με την επιλογή διαφορετικών ελατηρίων πίεσης από τον αναβάτη.
Ducati Panigale V4 SP2 2022
«Χρυσάφι» στα φρένα και στις ζάντες
Ducati Panigale V4 SP2 2022
Το μοντέλο εξοπλίζεται με τις εμπρόσθιες δαγκάνες φρένων Stylema R της Brembo, οι οποίες λειτουργούν σε συνεργασία με μια τρόμπα Brembo MCS που ρυθμίζεται, ώστε ο αναβάτης να βρει την αίσθηση που επιθυμεί. Η μανέτα του φρένου ρυθμίζεται «εξ αποστάσεως», μέσω χειριστηρίου στο αριστερό κλιπ-ον, όπως στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Οι ζάντες του μοντέλου είναι ανθρακονημάτινες, κατά 1,4 κιλά ελαφρύτερες από τις αλουμινίου της απλής έκδοσης, ενώ έχουν σημαντικά μειωμένη ροπή αδράνειας, για ευκολότερη αλλαγή κατεύθυνσης μέσα στην πίστα.
Πακτωλός εξοπλισμού
Η Panigale V4 SP2 εξοπλίζεται επίσης, με αναρτήσεις Ohlins και πιο συγκεκριμένα, πιρούνι NPX25/30 εμπρός και αμορτισέρ TTX πίσω. Τόσο οι αναρτήσεις όσο και το σταμπιλιζατέρ Ohlins, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα και ρυθμιζόμενα. Τα μαρσπιέ είναι ρυθμιζόμενα από την Rizoma, ενώ ο αναβάτης έχει και πολλές ηλεκτρονικές ευκολίες στην διάθεση του, όπως την απεικόνιση ενδείξεων τύπου Track Evo που προέρχεται από τα MotoGP, τα γνωστά ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα DTC, DWC, DSC, EBC, ενώ στον βασικό εξοπλισμό ανήκει η μονάδα GPS με το αυτόματο χρονόμετρο γύρου, αλλά και το σύστημα τηλεμετρίας DDA.
To «απόλυτο μηχάνημα πίστας», σύμφωνα με την εταιρεία -Μέχρι 228 άλογα στο δεξί σας χέρι -Έχει «τη μάνα του και τον πατέρα του» από εξοπλισμό -Σύστημα μετάδοσης από τα WSBK και τροχοί carbon Η Ducati το απευθύνει στους αφοσιωμένους και μερακλήδες «πιστάδες». Εσείς θα κάνατε μια τέτοια επένδυση;