Η πιθανολογούμενη νέα Valkyrie του 2020.

Η πιθανολογούμενη νέα Valkyrie του 2020.

Μία χαρακτηριστική Valkyrie προηγούμενης γενιάς.

Το avant-garde πρωτότυπο Rune, του 2004. Προσέξτε τα κοινά σημεία με τα σημερινά σχέδια...

Νέα Honda Valkyrie το 2020;

Θα επαναφέρει την extreme cruiser της η Honda; Πότε και τι θα δούμε; Διαβάστε εδώ περισσότερα…

Μετά την ριζική ανανέωση της Honda Goldwing, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη κανονικά στην αγορά, μας φτάνουν τώρα πληροφορίες ότι η Ιαπωνική εταιρεία, έχει κι άλλα σχέδια. Ακούγεται έντονα ότι η Valkyrie, το κτηνώδες 6κύλινδρο mega cruiser που βασίστηκε στην Goldwing, θα επιστρέψει!

Αυτό θα ήταν κάτι σχετικά εύκολο για τους ανθρώπους της Honda, μιας και η βάση για την μοτοσυκλέτα υπάρχει ήδη –η νέα Goldwing. Οι πρώτες Valkyrie έκαναν την εμφάνισή τους το 1996, χτισμένες πάνω στην πλατφόρμα του τότε «χρυσού φτερού» και δεν θεωρούμε απίθανο, η Honda να το ξανακάνει, αρκεί φυσικά να το αποφασίσει. Αλλωστε, το μοντέλο είναι ακόμη διαθέσιμο σε αγορές όπως η Αμερική, στην οποία φυσικά και πρωτίστως απευθύνεται.



Πηγές από την Ιαπωνία, αναφέρουν την χρήση τόσο του πλαισίου, όσο και του κινητήρα της νέας Goldwing για την Valkyrie, η οποία θα έχει κυβισμό 1.833 κ.εκ. Αυτό που δεν έχει γίνει γνωστό είναι η τεχνολογία μπροστινού συστήματος που η μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιεί. Θα εξοπλιστεί με το σύστημα Hossack που φέρει η νέα Goldwing, ή θα έχει κάτι άλλο; Λέγεται ότι στην Ιαπωνία, οι μοτοσυκλέτες δοκιμών κυκλοφορούν ήδη και έχουν συμβατικό, τηλεσκοπικό πιρούνι…

Οι φωτογραφίες που βλέπουμε εδώ, δεν απεικονίζουν το μοντέλο αλλά μια πιθανή μορφή του. Λέγεται, ότι η Valkyrie θα εμπνευστεί σημαντικά, από το πρωτότυπο «Rune» του 2004 –προσέξτε τον εμπρός προβολέα, τις εξατμίσεις, τα φτερά και τις «γραμμές» της μοτοσυκλέτας. Σε τεχνικά χαρακτηριστικά, αν ο κινητήρας μείνει ο ίδιος, η νέα Valkyrie θα αποδίδει 125 ίππους και 17 ολόκληρα κιλά ροπής. Επίσης, θα χρησιμοποιηθεί το νέο, έξυπνο DCT κιβώτιο με τις 7 σχέσεις και την αυτόματη λειτουργία παρκαρίσματος, που μπορεί να μετακινεί εμπρός και πίσω την μοτοσυκλέτα, σε ταχύτητα βαδίσματος.



Για περισσότερα, πρέπει ακόμα να περιμένουμε. Το σίγουρο είναι ότι φέτος, στις Intermot και EICMA, αναμένεται… κόλαση νέων μοντέλων!