Το MP3 500 Business θα είναι εξοπλισμένο με σύστημα πλοήγησης.

Δίσκοι μαργαρίτα στο MP3 500 Sport

41 ίπποι για το MP3 500

Πίσω αμορτισέρ με δοχείο αζώτου στην έκδοση Sport

Νέα Piaggio MP3 350 και 500

Με σημαντικές αλλαγές έρχονται τα MP3 του 2018, οι οποίες δεν περιορίζονται σε ένα φρεσκάρισμα της εμφάνισης, αλλά προχωρούν και στους κινητήρες.

Η ώρα της ανανέωσης ήρθε και για τα τρίτροχα MP3 350 Sport και MP3 500, με το τελευταίο να αποκτά δυο εκδόσεις Business και Sport. Στον τομέα της εμφάνισης έχουμε νέα, επανασχεδιασμένη εμπρός γρίλια, φώτα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω και λίγο πιο σκουρόχρωμη ζελατίνα. Για την άνεση των επιβατών φροντίζει η νέα σέλα, ενώ ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του στήριξη για την πλάτη και νέες χειρολαβές. Κάτω από τη σέλα χωρούν με άνεση δυο full face κράνη. Η έκδοση Business του MP3 500 περιλαμβάνει το σύστημα πλοήγησης Vio της TomTom, ενώ η έκδοση Sport συναντάμε πίσω αμορτισέρ με δοχείο αζώτου και δίσκους τύπου «μαργαρίτα» εμπρός και πίσω. Οι δύο εκδόσεις κατά τα άλλα διαφοροποιούνται ως προς κάποιες λεπτομέρειες στην εμφάνιση, αλλά έχουν στάνταρ ABS και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, που η Piaggio ονομάζει ASR.

Η πιο σημαντική αλλαγή που φέρνουν τα νέα MP3 βρίσκεται στους κινητήρες, οι οποίοι έχουν δεχθεί αλλαγές με στόχο την αύξηση της ιπποδύναμης. Το νέο φιλτροκούτι βελτιώνει τη ροή του αέρα προς τον θάλαμο καύσης, ενώ ο νέος εκκεντροφόρος διαφοροποιεί το χρονισμό των βαλβίδων. Αυτά έχουν ως αποτέλεσμα η απόδοση του MP3 500 να αυξηθεί κατά 10% και να φτάσει τους 41 ίππους, με τον ήχο από το τελικό να είναι πιο ευχάριστος, ενώ σύμφωνα με την Piaggio η κατανάλωση έχει μείνει αμετάβλητη. Στην περίπτωση του MP3 350, η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 30 ίππους.