Την νέα έκδοση του FTR με μπόλικο… άνθρακα, παρουσίασε συνεπέστατη στο ραντεβού της η Indian. Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.
Η Indian παρουσίασε επίσημα την νέα FTR Carbon, όπως είχε δηλώσει και στο σύντομο teaser που σας είχαμε δημοσιεύσει τις προηγούμενες ημέρες. Πρόκειται για την κορυφαία προς το παρόν έκδοση της μοτοσυκλέτας, η οποία θα διατεθεί στην Ευρώπη, την μέση Ανατολή, την Αφρική και την Αυστραλία αλλά, παραδόξως όχι στην Αμερική, την χώρα κατασκευής του!
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στην FTR1200S, δηλαδή αυτή με τον περισσότερο και πιο upscale εξοπλισμό, ενώ φέρει καλύμματα από ανθρακόνημα στο ρεζερβουάρ, το κάλυμμα του ρεζερβουάρ, το εμπρός φτερό και το κάλυμμα της θέσης συνεπιβάτη. Η Carbon έκδοση φέρει επίσης εξατμίσεις σε μαύρο χρώμα από την Akrapovic και μια ειδική για την περίσταση, πλακέτα στο ρεζερβουάρ που την ταυτοποιεί.
Μηχανικά, δεν υπάρχουν αλλαγές από την έκδοση FTR1200S: Ο κινητήρας των 1.203 κ.εκ. και των 123 ίππων παραμένει ως έχει, όπως επίσης και οι αναρτήσεις που περιλαμβάνουν πλήρως ρυθμιζόμενο εμπρός πιρούνι, piggyback πίσω αμορτισέρ με πλήρεις ρυθμίσεις και φρένα Brembo με τις δαγκάνες M4.32 στο εμπρός φρένο. Το πλέον… παράδοξο με την νέα μοτοσυκλέτα είναι ότι παρά την εκτεταμένη χρήση carbon, το FTR Carbon ανακοινώνεται… βαρύτερο από τις «απλές» εκδόσεις στα 235 κιλά, την στιγμή που το FTR 1200S στο οποίο βασίζεται, ζυγίζει 231 κιλά…
Στον εξοπλισμό της FTR Carbon παραμένει και το πλήρες σετ ηλεκτρονικών της FTR1200S, με την οθόνη TFT των 4,3 ιντσών, την συνδεσιμότητα Bluetooth, το traction control και τον έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού, αλλά και τα Riding Modes.
Περιμένουμε και περισσότερες πληροφορίες, για την έλευση της μοτοσυκλέτας και… στα μέρη μας. Πως σας φαίνεται;