Αυτό είναι το νέο τρίτροχο scooter της Peugeot, που ανανεώθηκε σημαντικά και έρχεται με Euro5 και πολλές ακόμα αλλαγές. Δείτε περισσότερα.
Όπως μας είχε τάξει η Peugeot πριν λίγες ημέρες, εχθές Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου, αποκάλυψε επίσημα το Peugeot Metropolis για το 2020. Το τρίτροχο scooter με το χαρακτηριστικό design που εμπνέεται απευθείας από τα αυτοκίνητα της μάρκας, ανανεώνεται σχεδιαστικά και όχι μόνο, για το νέο έτος. Ας δούμε αναλυτικά.
Αρχικά, ο κινητήρας των 400 κυβικών αναθεωρήθηκε, για μείωση των τριβών στο εσωτερικό του, ενώ απέκτησε νέα χαρτογράφηση ψεκασμού καυσίμου και ανάφλεξης. Ο κινητήρας συμμορφώθηκε έτσι με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5, ενώ διατηρεί την ισχύ του σε υψηλά επίπεδα, αποδίδοντας 36 ίππους και 3,9 kgm ροπής. Η Peugeot ανακοινώνει ότι, με τις αλλαγές στον κινητήρα, το Metropolis μπορεί να αγγίξει τα 300 χιλιόμετρα αυτονομίας, με κατανάλωση 3,9 λίτρων/100 χιλιόμετρα και ρεζερβουάρ 13,5 λίτρων.
Σημαντικά ανανεωμένη είναι η σχεδίαση του μοντέλου, με νέα πιο αιχμηρή εμφάνιση στο εμπρός μέρος. Τα φωτιστικά σώματα και η γρίλια είναι νέα και έλκουν την έμπνευση τους από το αυτοκίνητο Peugeot 508, με τα LED DRL φώτα εμπρός να πλαισιώνουν τους προβολείς. Στο πίσω μέρος, τα LED φώτα διατηρούν το χαρακτηριστικό σχήμα των «νυχιών» του λιονταριού, ενώ εμπνέονται από το Peugeot Instinct concept. Στα πλαϊνά της ποδιάς, η προσθήκη μιας Γαλλικής σημαίας υπογραμμίζει την καταγωγή του μοντέλου.
Ο πίνακας οργάνων, που ήταν πάντα μεγάλο σημείο ενδιαφέροντος του Metropolis, διατηρεί την αυτοκινητική του αισθητική, με το ανάστροφο στροφόμετρο να παραμένει. Στο κέντρο του, η οθόνη TFT των 5 ιντσών δεσπόζει, προσφέροντας εκτός από τις πολλαπλές ενδείξεις, και δυνατότητα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο, μέσω κατάλληλης εφαρμογής. Η εργονομία του νέου Metropolis ακολουθεί την φιλοσοφία «οδήγησης με το κεφάλι ψηλά», ώστε ο αναβάτης να μην αποσπά την προσοχή του πραγματοποιώντας χειρισμούς στο μοντέλο.
Μοναδική λειτουργία για τα δεδομένα των τρίτροχων scooters, αποτελεί το σύστημα προειδοποίησης πέδησης εκτάκτου ανάγκης: Ενεργοποιεί αυτόματα τα αλάρμ μαζί με τα φώτα πέδησης, σε περίπτωση επιβράδυνσης άνω των 6 m/s2, σε ταχύτητες από 50km/h και άνω. Ακόμα, το Metropolis εξοπλίζεται με σύστημα Traction Control με δύο χαρτογραφήσεις επεμβατικότητας (Urban και Sport) και δυνατότητα απενεργοποίησης.
Στους αποθηκευτικούς χώρους, το Metropolis περιλαμβάνει δύο κύρια σημεία αποθήκευσης αντικειμένων: Το ένα είναι κάτω από την σέλα, με χωρητικότητα 17 λίτρα ενώ το δεύτερο βρίσκεται στο πίσω μέρος, σαν πορτ-μπαγκάζ αυτοκινήτου και μπορεί να χωρέσει μεγάλα αντικείμενα, όπως full-face κράνος ή ρακέτες του τένις. Υψηλή είναι η πρακτικότητα και στην θέση οδήγησης, καθώς προβλέπονται επίσης δύο χώροι αποθήκευσης μπροστά από τον αναβάτη, ενώ η ειδική θήκη κινητού τηλεφώνου περιλαμβάνει θύρα παροχής ρεύματος USB η 12V, ανάλογα με την έκδοση. Το νέο Metropolis φέρει επίσης σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, με ηλεκτρονικό πομπό που ενεργοποιεί και όλες τις βοηθητικές κλειδαριές του οχήματος, όπως το ρεζερβουάρ καυσίμου και το άνοιγμα των χώρων αποθήκευσης.
Το Metropolis ανακοινώθηκε σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, Active και Allure. Περιμένουμε περισσότερα, για την τιμή του και την διαθεσιμότητα του στην χώρα μας.