Νέο SYM FNX 125: Με επίπεδο πάτωμα και 23 λίτρα κάτω από τη σέλα

Νέο SYM FNX 125: Με επίπεδο πάτωμα και 23 λίτρα κάτω από τη σέλα

Η SYM παρουσιάζει το νέο FNX 125, ένα νέο scooter με αιχμηρή εμφάνιση, μικρές διαστάσεις και χαμηλή κατανάλωση, που απευθύνεται σε κατόχους διπλώματος A1 αλλά και αυτοκινήτου.

SYM: SYM JET14 EVO 200 Αξιοπιστία!

Συνδυάζει τις μικρές διαστάσεις με τους μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους


Ο κεντρικός αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, έχει χωρητικότητα 23 λίτρων, με υπεραρκετό χώρο για ένα full face κράνος και μικροαντικείμενα. Η πρόσβαση στο χώρο γίνεται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, με το άνοιγμα της σέλας να ελέγχεται από ένα διακόπτη δίπλα στον κεντρικό διακόπτη, χωρίς να χρειάζεται να βγει το κλειδί. Στο εσωτερικό της ποδιάς βρίσκεται ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος με θύρα ταχυφόρτισης USB QC 2.0. Το μεγάλο επίπεδο πάτωμα και ο αναδιπλούμενος γάντζος χειραποσκευών διευκολύνουν την καθημερινότητα του αναβάτη για την εύκολη μεταφορά αντικειμένων. Παράλληλα, το FNX 125 προσφέρει άνεση σε οδηγό και συνεπιβάτη με μεγάλη σέλα μήκους 760mm και πλάτους 370mm. Το ύψος της βρίσκεται στα 765mm από το έδαφος εξασφαλίζοντας ότι τα πόδια του οδηγού φτάνουν εύκολα το έδαφος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ξεχωριστή σχεδίαση


Ο σχεδιασμός του FNX 125 συνδυάζει ζωηρές γραμμές με καθαρές επιφάνειες που συνθέτουν ένα μοντέλο μοναδικό σε στυλ. Τα φωτιστικά σώματα του FNX 125 είναι full LED, όπου εμπρός ο προβολέας πλαισιώνεται από μοναδικής σχεδίασης φώτα ημέρας (DRL) που κρύβουν στην κορυφή τους τα εμπρόσθια φλας. Tο πίσω φωτιστικό σώμα, είναι σε σχήμα “U” με τα φώτα πέδησης εντός του να φέρουν χαρακτηριστική τρισδιάστατη εμφάνιση. Ο πίνακας οργάνων του FNX 125 είναι ψηφιακός, έγχρωμος, τεχνολογίας LCD, με αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας ανάλογα με το φως του περιβάλλοντος.

Οικονομικό με ικανές επιδόσεις


Ο νέος κινητήρας του FNX 125 προδιαγραφών Euro 5, προσφέρει καλύτερες επιδόσεις με ισχύ 11,5ps, ροπή 10.3Nm και μικρή κατανάλωση 2,4L/100km (WMTC 3) με μεγάλο δοχείο καυσίμου 6,2L. Η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού EFI της CONTINENTAL με τη μετάδοση να γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA