SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX
Λίγες ημέρες έχουν περάσει από τότε που είχαμε δει το teaser βίντεο της Suzuki για το GSX-S1000 και πλέον παρουσιάστηκε επίσημα και γνωρίζουμε όλες τις αλλαγές που έχει δεχθεί. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, οι Ιάπωνες μηχανικοί έκαναν τον εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα να πληροί τις Euro5 προδιαγραφές ρύπων και του έδωσαν λίγη ακόμα δύναμη με την μέγιστη τιμή να είναι τώρα οι 152 ίπποι στις 11.000 σ.α.λ. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στον τρόπο που αποδίδεται η δύναμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για πιο ομαλή απόδοση και διασπορά της ροπής σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Στο εσωτερικό του κινητήρα έχουμε καινούργιους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής με επανασχεδιασμένο προφίλ, νέα ελατήρια βαλβίδων, ενώ αλλαγές έχουν γίνει σε συμπλέκτη, φιλτροκούτι και εξάτμιση, η οποία απέκτησε έναν ακόμα καταλύτη, χωρίς όμως να θυσιάσει την ξεχωριστή της εμφάνιση.
Τα νέα σώματα του ψεκασμού σε συνδυασμό με το ride-by-wire γκάζι έχουν φέρει νέα, αναβαθμισμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) και το Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) με τρία modes λειτουργίας, από Α μέχρι C, έχουν στόχο το να κάνουν πιο εύκολο τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας διαφοροποιώντας την απόκριση του γκαζιού και τη δύναμη που φτάνει στον πίσω τροχό. Επίσης υπάρχει μονόδρομος συμπλέκτης που βοηθάει στο να αποφεύγεται το μπλοκάροσμα του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα. Το πακέτο των ηλεκτρονικών περιλαμβάνει ακόμα quickshifter και auto-blipper, νέο traction control με 5 modes λειτουργίας και το σύστημα low-rpm assist της Suzuki που βοηθάει στις εκκινήσεις. Όλα τα συστήματα ελέγχονται μέσα από τη νέα LCD οθόνη, η οποία προέρχεται από το GSX-R1000.
Στον τομέα της εμφάνισης, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες έχουμε νέα πλαστικά στα φαίρινγκ με την εικόνα να γίνεται μπροστόβαρη, όπως συνηθίζεται στα streetfighters, ενώ το φωτιστικό σώμα αποτελείται από μια συστοιχία LED, το ένα πάνω από το άλλο. Suzuki GSX-S1000 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς με λεπτομέρειες στο χρώμα της παραλαγής.
Το πλαίσιό του αποτελείται από δυο αλουμινένιες πλάκες, οι οποίες συνεργάζονται με ένα ψαλίδι από GSX-R1000 του 2016 με στόχο την άψογη και δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο και την σωστή διαχείριση της δύναμης. Για καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας, αλλά και βελτιωμένη άνεση, το τιμόνι είναι 23 χιλιοστά φαρδύτερο και βρίσκεται 20 χιλιοστά πιο κοντά στον αναβάτη. Το ανεστραμμένο πιρούνι φέρει τη υπογραφή της KYB και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ το αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Εμπρός έχουμε δίσκους 310 χιλιοστών με μονομπλόκ δαγκάνες της Brembro, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 16 λίτρα.
Το νέο Suzuki GSX-S1000 αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς τα τέλη Ιουνίου με τις πρώτες πληροφορίες να θέλουν την τιμή του να βρίσκεται κοντά στα 12.600 ευρώ.
Η SUZUKI αντιγράφει ZONTES? Ίδιο U125