Harley Davidson Street Rod 750

    Κατανάλωση: 5 λ./100 χλμ.
     
    Στην σέλα του Street Rod θα επιδοθείς σε ατέλειωτες αναζητήσεις και θα ανακαλύψεις ιστορίες που αξίζει να τις ζήσεις. Ένα καθαρόαιμο Streetfighter μπολιασμένο με σπορ γονίδια, που στο τέλος της ημέρας παραμένει Harley. Η σιλουέτα του συγκεντρώνει Streetfighter στοιχεία και τα αναμιγνύει με την αμερικάνικη muscle κουλτούρα από τη μία και πινελιές  από την παλέτα της Harley από την άλλη. Παραμένει ξεκούραστο και βολικό, εξαιτίας της άνετης σέλας με το μαλακό υλικό που δεν  θα κουράσει ακόμα και στην πολύωρη χρήση. Βέβαια στην περίπτωση του συνεπιβάτη, το μικρό τμήμα που του αναλογεί κατέχει περισσότερο διακοσμητικό ρόλο. Oι μηχανικοί της Harley αποφάσισαν να αναβαθμίσουν ουσιαστικά τον Revolution X. Ο δικύλινδρος με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών V-Twin υγρόψυκτος κινητήρας, απέκτησε νέα πιστόνια που άλλαξαν τη σχέση συμπίεσης στο 12:1, νέες βελτιωμένης ροής κυλινδροκεφαλές και νέα έκκεντρα με μεγαλύτερο βύθισμα. Ο 750άρης κινητήρας αποδίδει πλέον 68,4 ίππους στις 8.750σαλ. και 6,6 κιλά ροπής στις 4.000σαλ. Τράβηγμα από χαμηλά με καλύτερη περιοχή λειτουργίας τις μεσαίες στροφές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κωλώνει να μπει μέχρι τα βαθιά κόκκινα, ψηλά στις 9.000σαλ. Η χαμηλή σέλα στα 765 χιλιοστά προσφέρει ευελιξία στην κίνηση και παρέχει εύκολη πρόσβαση στον αναβάτη, αφού μπορεί να πατήσει με αυτοπεποίθηση και τα δύο πόδια στο έδαφος. Το Street Rod χαρακτηρίζεται από ευελιξία και ευκολία στις αλλαγές κατεύθυνσης. Μπορείς να πας γρήγορα στον προορισμό σου ή απλά να απολαύσεις τη διαδρομή. Η cruising πλευρά θα αποκαλυφθεί αν αποφασίσεις να κινηθείς με ταχύτητες 120-140 χιλιομέτρων. Το Street Rod παραμένει σταθερό μέχρι και την τελική των 190+ χιλιομέτρων, ενώ οι περιορισμοί θα έρθουν από την απουσία κάλυψης από τον αέρα.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.