Το νέο V-Strom 250, σπάει την παράδοση των V-Twin κινητήρων, επιλέγοντας έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 248 κυβικών εκατοστών, ήδη γνωστό σε εμάς, από την τοποθέτησή του στο Inazuma. Πρόκειται για μια επανασχεδιασμένη εκδοχή του, ο οποίος μέσα από εκτενή ανάλυση και βελτιστοποίηση, διαμορφώθηκε ώστε να ταιριάζει στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι μεγιστοποίηση της ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές, που παρέχει δύναμη και ταυτόχρονη ευκολία στον έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Αποδίδει 24,7 ίππους στις 8000σαλ και 23,3Nm ροπής στις 6500σαλ. Ο κινητήρας είναι αρκετά οικονομικός, καθώς η Suzuki ανακοινώνει αυτονομία, άνω των 400 χιλιομέτρων, με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ, 17 λίτρων στην περίπτωση μας. Το προφίλ των εκκεντροφόρων, είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει μέγιστη επιτάχυνσημεταξύ 20 και 90 χλμ/ώρα, καθώς είναι το εύρος ταχυτήτων που χρησιμοποιείται συχνότερα.
Πολλά τα κιλά σε σχέση με την ιπποδύναμη. Ας δούμε λίγο ποιο ξεκάθαρα τα πράγματα....27,7HP στα 178 κιλά, δηλ:6,42κιλά ανά ίππο. Στο 650cc έχουμε 67ΗP στα 214 κιλά, δηλ: 3,19κιλά ανά ίππο, διπλάσια αναλογία, σε αντιθέση με το 1000cc που βρίσκεται στα 2,28 κιλά ανα ίππο. Η χρυσή τομή είναι τα 650cc. Βεβαια ας δούμε και την τιμή που δεν νομίζω ότι θα έχει τα μισά λεφτά από το 650cc.
Πολλά τα κιλά σε σχέση με την ιπποδύναμη. Ας δούμε λίγο ποιο ξεκάθαρα τα πράγματα....27,7HP στα 178 κιλά, δηλ:6,42κιλά ανά ίππο. Στο 650cc έχουμε 67ΗP στα 214 κιλά, δηλ: 3,19κιλά ανά ίππο, διπλάσια αναλογία, σε αντιθέση με το 1000cc που βρίσκεται στα 2,28 κιλά ανα ίππο. Η χρυσή τομή είναι τα 650cc. Βεβαια ας δούμε και την τιμή που δεν νομίζω ότι θα έχει τα μισά λεφτά από το 650cc.
Εαν ηταν 20 κιλα ελαφρυτερη θα αγγιζε το τελειο..