Παρουσιάστηκαν οι 5 νέες Scout της Indian
5 διαφορετικά μοντέλα, ίδια βάση
Σε 3 διαφορετικές εκδόσεις το κάθε μοντέλο
SpeedPlus κινητήρας 1250cc απόδοσης 111 ίππων
Χρήση ατσαλιού και αλουμινίου για το πλαίσιο
5 διαφορετικά μοντέλα, ίδια βάση
Η Indian Motorcycles έφερε μία ολοκαίνουρια σειρά μοντέλων Scout χρησιμοποιώντας την έκφραση "Next Evolution of Indian Scout" δηλαδή η επόμενη εξέλιξη της Indian Scout. Η εταιρεία μάλιστα αναφέρει πως η σειρά αυτή είναι η πιο σημαντική για την ίδια από την επάνοδό της το 2013 και σε αυτή περιλαμβάνονται οι Scout Classic, Super Scout, Scout Bobber, Sport Scout και 101 Scout, 5 μοτοσυκλέτες με ίδια (κατά κύριο λόγο) "σωθικά" αλλά με διαφορετικό στυλ και αίσθηση στην οδήγηση.
- Scout Classic: Με σχεδιασμό εμπνευσμένο από την κληρονομιά της εταιρείας που ανταποκρίνεται όμως στις ανάγκες του σύγχρονου cruiser αναβάτη, με χρώμιο, καμπυλωτά καλύμματα, ακτινωτούς τροχούς με χαμηλή σέλα και άνετη εργονομία
- Super Scout: Η light touring επιλογή της Indian, ακολουθεί την φιλοσοφία της Scout Classic προσθέτοντας όμως πλευρικές βαλίτσες, έναν ανεμοθώρακα και πατάκια συνεπιβάτη για περισσότερη άνεση στο εθνικό οδικό δίκτυο
- Scout Bobber: Βαμμένη στα μαύρα από μπροστά έως πίσω με "κομμένο" πίσω φτερό και περίβλημα φαναριού, ακολουθεί την φιλοσοφία «ό,τι χρειάζεσαι και τίποτα από ότι δεν χρειάζεσαι» εννοώντας πως τίποτα πάνω της δεν είναι περιττό και όλα εξυπηρετούν έναν συγκεκριμένο σκοπό, ενώ σαν κλασική Bobber είναι λιτή. Στην εργονομία συμπεριλαμβάνεται μία σέλα τύπου Bobber και στις αναρτήσεις μειωμένη διαδρομή πίσω στα 50 χλστ
- Sport Scout: Ο αντικαταστάτης της Scout Rouge που διέθετε Fairing. Είναι εμπνευσμένη από την σκηνή των cruiser της δυτικής ακτής των Η.Π.Α. και αποκτά καβαλέτα τιμονιού 15 εκατοστών, ενώ έχει πιο σπορ χαρακτήρα λόγω της ψηλότερης σέλας που βάζει τον αναβάτη σε διαφορετική θέση οδήγησης το μικρό Fairing και τον μεγαλύτερο 19αρη τροχό εμπρός
- 101 Scout: Αποτίει φόρο τιμής στην αυθεντική 101 Scout. Αυτή η έκδοση αποκτά υψηλότερες επιδόσεις από την διαφορετική ρύθμιση της ECU της για περισσότερη ιπποδύναμη αλλά και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, διπλές αναρτήσεις πίσω με ρυθμιζόμενο δοχείο εκτόνωσης και δύο δίσκους εμπρός με δαγκάνες της Brembo. Την premium αίσθησή της ενισχύουν και η custom σέλα με τις κομψές ραφές και ο αποκλειστικός για το μοντέλο χρωματισμός.
Από αριστερά προς τα δεξιά τα μοντέλα: Scout Bobber, Scout Classic, 101 Scout, Sport Scout, and Super Scout
Σε 3 διαφορετικές εκδόσεις το κάθε μοντέλο
Τα περισσότερα από τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις:
- Standard trim: Περιλαμβάνει ABS, LED φωτιστικά σώματα και αναλογικό πίνακα οργάνων με ένδειξη για την στάθμη της βενζίνης και την μέση κατανάλωση. Η έκδοση αυτή δεν είναι διαθέσιμη για την Super Scout και την 101 Scout
- Limited trim: Προσθέτει στην απλή έκδοση premium λεπτομέρειες και περισσότερη τεχνολογία, αφού αποκτά traction control, cruise control και μία θύρα φόρτισης USB. Υπάρχουν επίσης τρία διαφορετικά Riding Modes: Sport, Standard και Tour. Η έκδοση και πάλι δεν είναι διαθέσιμη για τις Super Scout και 101 Scout.
- Limited+Tech trim: Η πιο premium επιλογή της Indian που συμπεριλαμβάνει keyless τεχνολογία για την εκκίνηση της μοτοσυκλέτας, μία στρογγυλή οθόνη αφής TFT 4 ιντσών με Ride Command με δυνατότητα πλοηγού και άλλων λειτουργιών. Η έκδοση αυτή είναι διαθέσιμη για όλα τα μοντέλα
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
SpeedPlus κινητήρας 1250cc απόδοσης 111 ίππων
Ο ανασχεδιασμός της σειράς Scout ξεκινάει από την "καρδιά" της όπου χτυπά ο νέος SpeedPlus κινητήρας 1250cc, που αποδίδει 111 ίππους στην έκδοση 101 και 105 ίππους στις υπόλοιπες με 111 Nm ροπής σε όλες τις εκδόσεις. Οι επιδόσεις αυτές αποτελούν αύξηση 5 και 11 ίππων σε σχέση με τον παλαιότερο κινητήρα 1.133cc με μία αύξηση 13,5 Nm στην ροπή όλων των μοντέλων. Η Indian αναφέρει πως έχουν βελτιστοποιήσει την απόδοση της ροπής ώστε να μην υπάρχουν πτώσεις στο γράφημά της και να είναι γραμμική ενώ το γεγονός ότι υπάρχει διαφορετικό πρόγραμμα στον εγκέφαλο (ECU) της 101 Scout σημαίνει πως οποιαδήποτε από τις υπόλοιπες 4 μπορεί να αποκτήσει την πλήρη απόδοση των 111 ίππων κάνοντας την μετατροπή σε έναν επίσημο συνεργάτη της Indian, χωρίς να γίνεται αναφορά στο κόστος της εργασίας αυτής. Υπάρχει πληθώρα αλλαγών εξωτερικά και εσωτερικά, αφού προστίθεται ένας συμπλέκτης ολίσθησης που γίνεται πιο μαλακός στην αίσθηση ενώ η εταιρεία έχει καταφέρει να μειώσει το μέγεθος του ψυγείου κατά 20% κάνοντας την μοτοσυκλέτα να φαίνεται πιο ελαφριά στο μάτι και πιο κομψή.
Χρήση ατσαλιού και αλουμινίου για το πλαίσιο
Οι σχεδιαστές κατάφεραν να αφαιρέσουν αρκετό βάρος από την "όψη" της μοτοσυκλέτας κάνοντας χρήση ενός ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου μπροστά και ανασχεδιάζοντας το κεντρικό κομμάτι αλουμινίου. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα νέο υποπλαίσιο, ίδιο και για τα 5 μοντέλα το οποίο διευκολύνει την τοποθέτηση αξεσουάρ που ταιριάζουν με όλα. Η Indian έδωσε επίσης μεγάλη σημασία στην προσβασιμότητα αναφέροντας πως η πιο χαμηλή επιλογή σέλας μεταξύ των μοντέλων της σειράς Scout έρχεται στα μόλις 652 χλστ εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και σε αναβάτες μετριότερου αναστήματος. ταυτόχρονα η πιο ελαφριά έκδοση της Scout ζυγίζει 236 κιλά και είναι αυτή είναι η Bobber ενώ η πιο βαριά, η Super Scout ζυγίζει 259 κιλά. Τα μοντέλα Scout εξοπλίζονται με τροχούς 16 ιντσών εμπρός και πίσω εκτός από 2, τα 101 Scout και Sport Scout που διαθέτουν τροχό 19 ιντσών εμπρός. Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν έναν δίσκο διαμέτρου 298 χλστ εμπρός εκτός από την έκδοση 101 Scout που αποκτά δύο δίσκους 320 χλστ.