Διαθέσιμο στο δίκτυο συνεργατών της Γκορκγόλης Α.Ε.
Η QJ MOTOR ξεκίνησε ως κέντρο εξέλιξης και παραγωγής κινητήρων οι οποίοι έβρισκαν τη θέση τους σε μοντέλα κορυφαίων κατασκευαστών παγκοσμίως. Στη συνέχεια άρχισε να κατασκευάζει ολόκληρες μοτοσυκλέτες για άλλα brands και πλέον έχοντας αποκτήσει την απαραίτητη τεχνογνωσία και έχοντας φτάσει σε υψηλά επίπεδα ποιότητας κατασκευής, παράγει τις δικές της μοτοσυκλέτες. Πριν λίγο καιρό έκανε δυναμική είσοδο στην Ελληνική αγορά μέσω της Γκορκγόλης Α.Ε., η οποία έχει ήδη δημιουργήσει ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών σε όλη τη χώρα και φροντίζει για την επάρκεια ανταλλακτικών.
Η γκάμα της QJ MOTOR περιλαμβάνει μοντέλα από 125 έως 800 κυβικά και ένα από αυτά που ξεχωρίζει και ταιριάζει γάντι στα Ελληνικά δεδομένα είναι το περιπετειώδες SRT 700. Η αιχμηρή σχεδίαση με τις δυναμικές γραμμές που διατρέχουν όλο το μήκος της μοτοσυκλέτας συνθέτουν μια άκρως επιβλητική μοτοσυκλέτα που τραβάει τα βλέμματα. Η χαμηλά τοποθετημένη σέλα προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε αναβάτες κάθε αναστήματος, ενώ η ψηλή ζελατίνα και οι χούφτες με την αλουμινένια βάση φροντίζουν για την αποτελεσματική κάλυψη από τον αέρα. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος αφού περιλαμβάνει προστατευτικά κάγκελα και σχάρα που εκτοξεύει την πρακτικότητα. Οι απαραίτητες ενδείξεις φτάνουν στον αναβάτη μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 5 ιντσών, ενώ δίπλα της υπάρχει θύρα USB για φόρτιση συσκευών.
73,5 ίπποι και αυτονομία που ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα
Η «καρδιά» του SRT 700 είναι ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 698 κυβικών που αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και έκδοση περιορισμένη στους 47,6 ίππους που μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2. Τα 700 κυβικά είναι η χρυσή τομή μεταξύ απόδοσης και οικονομίας, ενώ οι υπερτετράγωνες διαστάσεις του εγγυώνται ευστροφία και διατήρηση της δύναμης σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch που προσφέρει ακρίβεια στην απόκριση και κατανάλωση 5 λίτρα στα 100 χλμ, που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 19,5 λίτρων προσφέρει αυτονομία πάνω από 350 χιλιόμετρα.
Τετραπίστονες δαγκάνες, ανεστραμμένο πιρούνι κι ελαστικά Pirelli
Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω με τη ρύθμισή τους να έχει γίνει με γνώμονα την άνεση και την απόλαυση της οδήγησης. Εκπτώσεις δεν έχουν γίνει ούτε στα φρένα με τους δυο δίσκους των 320 χιλιοστών εμπρός να «δαγκώνουν» τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω έχουμε έναν δίσκο 265 χιλιοστών με δαγκάνα ενός εμβόλου και στάνταρ δικάναλο ABS της Bosch. Το SRT 700 πατά σε αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών που φορούν τα ποιοτικά ελαστικά Angel GT της Pirelli διαστάσεων 120/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το QJ MOTOR SRT 700 είναι διαθέσιμο σε δυο χρωματισμούς, λευκό και μαύρο και κοστίζει 6.995 ευρώ, που σημαίνει ότι είναι αυτή τη στιγμή το πιο προσιτό 700άρι adventure, με την τιμή του στην Ελλάδα να είναι η καλύτερη της Ευρώπης, ενώ υπάρχει δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης στα 4 χρόνια.
73,5 ίπποι και αυτονομία που ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα
Τετραπίστονες δαγκάνες, ανεστραμμένο πιρούνι κι ελαστικά Pirelli
Πλούσιος εξοπλισμός με κάγκελα, χούφτες, σχάρα και θύρα USB
Περίμενες ποτέ ότι θα μπορούσες να μπεις στον κόσμο των μεσαίων adventure με 7 χιλιάρικα;