Το SRT 800X μπαίνει δυναμικά στην adventure κατηγορία με 19άρη μπροστινό τροχό, αναρτήσεις Marzocchi, φρένα Brembo, οικονομικό κινητήρα απόδοσης 76 ίππων και σημαντικότερο πλεονέκτημα την προσιτή τιμή του.
Υψηλά στάνταρ κατασκευής με τη χαμηλότερη τιμή της Ευρώπης
H ναυαρχίδα της QJMOTOR, το SRT 800X, ήρθε στη χώρα μας με στόχο να θέσει νέα στάνταρ και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μεσαίων adventure. To δικύλινδρο adventure της QJMOTOR απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα υποψήφιων ιδιοκτητών, εστιάζοντας σε εξειδικευμένες ανάγκες και απαιτήσεις, ενώ η προσιτή τιμή που είναι η χαμηλότερη στην Ευρώπη, αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία. Η συνολική κατασκευή της SRT 800X, τονίζει τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ που χαρακτηρίζουν το μεγάλο adventure της εταιρείας. Από τη "βαθιά" βαφή μέχρι τις εξωτερικές ραφές στις δύο ξεχωριστές σέλες και τον Full Led φωτισμό, κάθε λεπτομέρεια πάνω στο δικύλινδρο της QJMOTOR μαρτυρά την προσοχή που έχει δοθεί στο κατασκευαστικό στάδιο.
Adventure εξοπλισμός και TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα
Οι διαστάσεις του SRT 800X, είναι μελετημένες για να ανταποκριθούν σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών, με το συνολικό μήκος να φτάνει τα 2.240 εκατοστά και το ύψος 1.405 εκ. Το ύψος της σέλας ανέρχεται στα 855mm, η απόσταση από το έδαφος είναι στα 220mm, ενώ το συνολικό βάρος φτάνει τα 260kg (γεμάτη). Το επίπεδο της προστασίας από τη ζελατίνα και τις χούφτες που περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό, σε συνδυασμό με το εργονομικό τρίγωνο της θέσης οδήγησης το οποίο δημιουργεί φυσιολογικές γωνίες για τα άκρα και τοποθετεί τον αναβάτη περισσότερο "μέσα" στη μοτοσυκλέτα, ανεβάζουν ακόμη ψηλότερα τα επίπεδα της άνεσης. Στο στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται η έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα διασύνδεσης μέσω Bluetooth για διαχείριση κλήσεων και αυτορρυθμιζόμενο επίπεδο φωτισμού ανάλογα με το περιβάλλον, οι διακόπτες με τον οπίσθιο φωτισμό και η ύπαρξη θύρας USB για τη φόρτιση έξυπνων ηλεκτρονικών συσκευών.
76 ίππους και 4,6 λίτρα κατανάλωση
Η "καρδιά" του SRT 800Χ, είναι ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Διαθέτει αντικραδασμικό άξονα για την εξάλειψη των ενοχλητικών κραδασμών, ενώ το μειωμένο βάρος των εμβόλων και των μπιελών, ελαχιστοποιεί αντίστοιχα και την αδράνεια των κινούμενων μερών του. Η απόδοσή του φτάνει στους 76,5 ίππους στις 8.500 στροφές με μέγιστη ροπή 67NΜ στις 6.500 στροφές, ενώ είναι και ένας από τους πιο οικονομικούς της κατηγορίας, με την κατανάλωση να φτάνει μόλις τα 4,6λ./100χλμ. (WTC3). Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος και υποβοηθούμενος, για μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση, ακόμη και σε πιο σπορ ρυθμούς οδήγησης.
Αναρτήσεις Marzocchi και φρένα Brembo
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με κορυφαίες, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Marzocchi, ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ, με διαδρομή 160 χιλιοστά μπροστά και monoshock ανάρτηση πίσω. Το πακέτο των φρένων αποτελείται από διπλά δισκόφρενα 320χιλ. με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo μπροστά και δίσκο 260χιλ. με δαγκάνα 2 εμβόλων της ίδιας εταιρείας πίσω. Το δικανάλο σύστημα ABS είναι της Bosch 9.1MP. Οι τροχοί της είναι ακτινωτοί για tubeless ελαστικά, με τη διάμετρο του εμπρόσθιου τροχού να είναι 19 ίντσες, προκειμένου να ανταποκριθεί σε ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών τερέν. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης προέρχονται από την Maxxis και οι διαστάσεις τους είναι 110/80-R19 και 150/70-R17.
Η τιμή του SRT 800X έχει καθοριστεί στα 8.295 ευρώ και διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών QJMOTOR της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.
Το πιο προσιτό 800αρι adventure
Αναρτήσεις Marzocchi φρένα Brembo και ABS της Bosch
19αρης τροχός για off-road επιδόσεις
Δικύλινδρο με 76 ίππους και 4,6 λίτρα κατανάλωση
Με τέτοια τιμή υπάρχει κάτι να το συναγωνιστεί;