QJMOTOR SVT 650 X: O δυνατότερος V2 κινητήρας της κατηγορίας
QJMOTOR SVT 650 X: O δυνατότερος V2 κινητήρας της κατηγορίας
  • QJMOTOR SVT 650 X: O δυνατότερος V2 κινητήρας της κατηγορίας
  • QJMOTOR SVT 650 X: O δυνατότερος V2 κινητήρας της κατηγορίας

QJMOTOR SVT 650 X: O δυνατότερος V2 κινητήρας της κατηγορίας

Η είσοδος της QJMOTOR γίνεται με εμφατικό τρόπο.
SVT 650 X, o πιο δυνατός V2 κινητήρας της κατηγορίας με 76,2 ίππους.
SRT 800SX, από τους πιο δυνατούς κινητήρες της κατηγορίας με 92,5 ίππους.
Φουλ εξοπλισμένα και έτοιμα να χτυπήσουνε τον ανταγωνισμό.

QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!

QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας

Η είσοδος της QJMOTOR γίνεται με εμφατικό τρόπο

Η QJMOTOR εμφανίστηκε στη χώρα μας στις αρχές της φετινής χρονιάς, όμως είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 1985 και ανήκει στον ίδιο όμιλο εταιρειών με την Volvo και τη Lotus, την Geely Group.  H QJMOTOR κατασκευάζει σκούτερ και μοτοσυκλέτες από 50cc μέχρι 1.200cc, ενώ στην Ελλάδα έρχεται μέσω της Γκοργκόλης Α.Ε. Η γκάμα της ανανεώνεται συνέχεια, με νέα μοντέλα να προστίθενται σε έναν κατάλογο που αυτή τη στιγμή μετράει 14 μοντέλα, με τις ταξινομήσεις να έχουν ήδη αρχίσει να δείχνουν ότι οι αγοραστές ήδη εμπιστεύονται την καινούρια αυτή άφιξη, που έχει μπει δυναμικά στην αγορά τους τελευταίους μήνες, με ένα βασικό της χαρακτηριστικό να είναι οι δυνατοί κινητήρες.
 

SVT 650 X, o πιο δυνατός V2 κινητήρας της κατηγορίας με 76,2 ίππους

Η SVT 650 είναι μια από τις τελευταίες μοτοσυκλέτες της QJMOTOR που ήρθαν στην Ελλάδα, ένα πολυαναμενόμενο μοντέλο γύρω από το οποίο αμέσως δημιουργήθηκε ενδιαφέρον. Πέρα από την εντυπωσιακή του εμφάνιση, τα βλέμματα τράβηξε ο υγρόψυκτος V2 κινητήρας του, ο οποίος φτάνει τους 76,2 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και τα 65Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Αυτές οι επιδόσεις τον κάνουν τον δυνατότερο V2 κινητήρα της κατηγορίας του, μια επίδοση ήδη εντυπωσιακή.  Όμως η QJMOTOR δεν σταμάτησε εκεί. Χάρη στον υψηλό λόγο συμπίεσης (11.8/1) και στο σύγχρονο σύστημα ψεκασμού, η κατανάλωση κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα, με την εταιρεία να δηλώνει κατανάλωση 4,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

SRT 800SX, από τους πιο δυνατούς κινητήρες της κατηγορίας με 92,5 ίππους

Η προηγούμενη έκδοση του SRT 800 είχε ήδη προκαλέσει εντύπωση με τα κορυφαία περιφερειακά και την άνεση που προσέφερε. Στη δοκιμή που είχαμε κάνει μάλιστα είχαμε μείνει ευχαριστημένοι με την απόδοση του κινητήρα, θέλαμε όμως λίγη παραπάνω δύναμη. Αυτή λοιπόν η «έξτρα βοήθεια» ήρθε, με το νέο SRT 800SX, το οποίο έχει έναν κινητήρα 799cc, με μεγαλύτερη διαδρομή στροφάλου στα 65,7mm, ο οποίος αποδίδει 92,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 77 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ., νούμερα που το φέρνουν 16.3 ίππους και 10 Nm ροπής πάνω από το προηγούμενο μοντέλο. Και εδώ έχουμε έναν υψηλό λόγο συμπίεσης, στα 12,7/1, με την QJMOTOR να δηλώνει κατανάλωση της τάξεως των 4,7 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.
 

Φουλ εξοπλισμένα και έτοιμα να χτυπήσουνε τον ανταγωνισμό

Πέρα όμως από τους κινητήρες, η QJMOTOR επιτίθεται και στο κομμάτι του εξοπλισμού. Στα προαναφερθέντα μοντέλα (όχι όμως μόνο σε αυτά), το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένα πιρούνια – στην περίπτωση του SRT 800SX από την Marzocchi. Μεγάλες και ευκρινείς οθόνες TFT , θερμαινόμενες σέλες, θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες και σχάρες βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ το SRT 800SX έχει και αισθητήρα πίεσης/θερμοκρασίας ελαστικών και θύρα USB για την φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών του αναβάτη. Προσθέτοντας λοιπόν τους δυνατούς κινητήρες, τον πλούσιο εξοπλισμό και τις χαμηλες τιμές (το SVT 650 X διατίθεται στα 7.195 ευρώ και το SRT 800SX στα 8.295 ευρώ), καταλαβαίνουμε γιατί η QJMOTOR έχει κάνει τόσο δυναμική είσοδο στη χώρα μας.