Συνεχίζουμε να αποδεικνύυμε με στοιχεία, το πόσο λάθος κάνει το υπουργείο, αν απαγορέψει τις γουρούνες!

Τα στοιχεία της τροχαίας για το 2015.

Τα στοιχεία του 2016.

Στοιχεία για τα ατυχήματα του πρώτου εξαμήνου του 2017.

Στοιχεία τροχαίας: Οι γουρούνες έχουν τα λιγότερα θανατηφόρα της τριετίας!

Από τα πλέον επίσημα στοιχεία της οδικής πραγματικότητας της Ελλάδας, φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι γουρούνες ευθύνονται για τα λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα στην χώρα! Δείτε αναλυτικά…

Ο διασυρμός της κυβέρνησης και της παράλογης απόφασης για την απαγόρευση των ATV συνεχίζεται! Σήμερα, σας φέρνουμε στο φως τα στοιχεία για τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα της τριετίας 2015-2017, από την πλέον επίσημη πηγή: Το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας.

Ας ρίξουμε λοιπόν περισσότερο φως στην αλήθεια μέσω των αριθμών! Το έτος 2015, σημειώθηκαν 739 δυστυχήματα με 789 νεκρούς, από τα οποία μόλις τα 11 αφορούσαν ATVs (ένα ποσοστό μόλις 1,6%!). Το 2016, σημειώθηκε αύξηση 1,2 % στα θανατηφόρα με 752 ατυχήματα και 804 νεκρούς. Παρόλα αυτά, μόλις 2 ατυχήματα αφορούσαν «γουρούνες», με το ποσοστό του 0,3%!

Για το 2017, έχουμε στην διάθεσή μας τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου, τα οποία κάνουν λόγο για 296 θανατηφόρα ατυχήματα. Από αυτά, και πάλι μόλις 2 αφορούν γουρούνες, ένα ποσοστό 0,7% και μόνο για το πρώτο εξάμηνο.

Θεωρούμε ότι είναι… περιττό να αναφέρουμε ότι τα πρωτεία στα θανατηφόρα ατυχήματα έχουν τα αυτοκίνητα, με ποσοστό εμπλοκής που άγγιξε το 50% στο πρώτο εξάμηνο του 2017! Δείτε και παραπάνω, τους πίνακες από την τροχαία, που δείχνουν αναλυτικά τα στοιχεία (τα ατυχήματα με γουρούνες προσμετρώνται στην κατηγορία «άλλο όχημα»). Δείτε και τον παρακάτω πίνακα: 
 
  2015 2016 ΑΆ εξάμηνο 2017
Θανατηφόρα ατυχήματα 739 752 296
Νεκροί 789 804 Δ/Α
Εμπλεκόμενα ATVs/άλλα οχήματα 11 (1,5%) 2 (0,3%) 2 (0,7%)
Εμπλεκόμενα αυτοκίνητα 344 (46,5%) 372 (49,5%) 148 (50%)


Και μετά από όλα αυτά, μετά από τα την περίτρανη διάψευση των ισχυρισμών του υπουργείου, το θέμα εξακολουθεί να απασχολεί την επικαιρότητα. Τι ακόμη λοιπόν πρέπει να παρουσιάσουμε για να αποδείξουμε την αλήθεια; Αφού λοιπόν τα θανατηφόρα ατυχήματα με ATVs μειώθηκαν δραστικά -παρά την αύξηση του συνολικού αριθμού τους- γιατί η κυβέρνηση επιδιώκει ΤΩΡΑ να τα καταργήσει; Τι κρύβεται στο παρασκήνιο;