Το πρώτο Katana έφερε μια νέα τάση στο design, καθώς η σχεδίασή του εκτός από εντυπωσιακή ήταν και λειτουργική. Μέχρι ο γερμανικός σχεδιαστικός οίκος Target Design που επιμελούταν το project να δώσει την τελική μορφή, το Katana πέρασε από πολλά στάδια που περιελάμβαναν ακόμη και μελέτη σε αεροδυναμική σήραγγα για να επιτευχθεί σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, κάτι πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της εποχής. Έτσι η αναβίωσή του έπρεπε να βασίζεται στην πρώτη γενιά αλλά και να ξεχωρίζει , πράγμα αρκετά δύσκολο τις μέρες που το design έχει κάνει άλματα προόδου σε κάθε τομέα.
Τον λόγο αυτή την φορά είχε η Ιταλία και ο σχεδιαστικός οίκος Engines Engineering που έδωσε στη Suzuki το έναυσμα να μεταδώσει τα γονίδια από το 1100 στο νέο μοντέλο, με τέτοιο τρόπο που κάνει όποιον τo κοιτά να αναρωτιέται αν πρόκειται για custom ή για κάποιο project του μέλλοντος. Όσοι φυσικά γνωρίζουν την ιστορία του Katana καταλαβαίνουν αμέσως για τι μοντέλο πρόκειται και προσκολλούν το βλέμμα τους σε κάθε λεπτομέρεια… Συμβαδίζοντας με τις τάσεις της εποχής και το όνομα του είναι αιχμηρό σε όλο του το μήκος. Ο μπροστινός τετράγωνος προβολέας διαθέτει LED φωτισμό, το ρεζερβουάρ είναι μυώδες ενώ το πίσω μέρος ίσως είναι το πιο εντυπωσιακό. Τα διπλά LED φώτα το κάνουν να ξεχωρίζει ακόμα και το βράδυ, χωρίς η πινακίδα και ο λασπωτήρας να χαλούν την εικόνα αφού βρίσκονται χαμηλά στο ύψος του ψαλιδιού. O χρωματισμός ασημί-μαύρο είναι σήμα κατατεθέν αλλά το νέο μοντέλο διατίθεται και σε μαύρο. Τα μοναδικά αυτοκόλλητα που θα συναντήσεις είναι τα κόκκινα γράμματα της Suzuki στο ρεζερβουάρ και το λογότυπο του μοντέλου στα φέρινγκ, τα οποία όπως και στο αρχικό Katana αφήνουν σε κοινή θέα τον κινητήρα αλλά και το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, επιτρέποντας να αισθανθείς την ποιότητα της μοτοσυκλέτας.
Η κατασκευή ενός σπαθιού Katana έπρεπε να γίνεται με ευλάβεια ώστε να είναι τέλειο σε κάθε λεπτομέρεια, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση της ομώνυμης μοτοσυκλέτας όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει η Suzuki στα περισσότερα μοντέλα της.