Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
  • Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
  • Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
  • Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
  • Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
  • Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
  • Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο
  • Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο

Suzuki V-Strom 1050DE: Για να γυρίσεις όλο τον κόσμο, από χώμα κι άσφαλτο

V2 κινητήρας 1.037cc, γραμμικής απόδοσης 106 αλόγων
Μεγαλύτερες αναρτήσεις από την απλή και δυνατά φρένα
Ακόρεστες οι δυνατότητες των ηλεκτρονικών με μονάδα IMU
LED φωτισμός, κάγκελα, πληθώρα αξεσουάρ με αρχική τα 16.295 ευρώ

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

V2 κινητήρας 1.037cc, γραμμικής απόδοσης 106 αλόγων

Την ανανέωση του μεγάλου Adventure V-Strom 1050 της Suzuki, ακολούθησε για πρώτη φορά μία πιο χωμάτινη έκδοση του μοντέλου, με 21 ιντσών τροχό εμπρός, μεγαλύτερες αναρτήσεις και ακτινωτούς τροχούς, εξοπλισμένη με όλα τα απαραίτητα για την χωμάτινη οδήγηση ηλεκτρονικά βοηθήματα και εξοπλισμό. Αυτή δεν είναι άλλη από την adventure ναυαρχίδα της εταιρείας, την V-Strom 1050DE, που έχει αποδείξει ήδη την αξία της από την κυκλοφορία της το 2022. Εξοπλίζεται με τον ίδιο υδρόψυκτο V2 κινητήρα 90° στα 1.037cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) και 8 βαλβίδες νατρίου (οι οποίες είναι ανθεκτικότερες και συμβάλλουν στην μείωση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης), που αποκτά και το απλό V-Strom και αποδίδει 106 άλογα στις 8.500 σαλ και 10,2 χλγμ ροπής στις 6.000 σαλ. Αποκτά δύο μπουζί ιριδίου, που χαρίζουν ομαλή απόδοση ισχύος και ατάραχη σταθερότητα στο ρελαντί και η κατανάλωση που μετρήσαμε σε οδοιπορικό μας στο Λουτράκι, κυμάνθηκε στα 7λ/100χλμ, με πολύ ζωηρή οδήγηση όμως, κάτι που σημαίνει ότι η πραγματική μικτή του κατανάλωση είναι χαμηλότερη. Με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων θα βγάλει άνετα αυτονομία μεγαλύτερη των 300 χιλιομέτρων, η οποία θα αυξηθεί σε συνθήκες ταξιδιού εν μέρει χάρη και στις αλλαγμένες σχέσεις μετάδοσης. Η ταχύτητα έχει "μακρύνει", ώστε να λειτουργεί σαν overdrive, κρατώντας τις στροφές του κινητήρα χαμηλότερα σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου προσφέροντας ένα πιο άνετο ταξίδι, ενώ η ταυτόχρονη αύξηση 4 δοντιών στο πίσω γρανάζι και η επιμήκυνση και της 1ης σχέσης στο κιβώτιο, συνδράμουν σε μία βέλτιστη για την χωμάτινη οδήγηση συμπεριφορά. Η αναβαθμισμένη μονάδα 32bit που αναλαμβάνει την διαχείριση, φροντίζει για την μεταφορά των εντολών του αναβάτη με μεγάλη ακρίβεια στο ηλεκτρονικό γκάζι Ride By Wire, ενώ τα ελαφριά FEM τεχνολογίας έμβολα, κινούνται εντός των κυλίνδρων που αποκτούν χιτώνια με επίστρωση SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material), αυξάνοντας την διάρκεια ζωής του κινητήρα, μειώνοντας τις τριβές και βελτιώνοντας την μεταφορά θερμότητας.
 

Μεγαλύτερες αναρτήσεις από την απλή και δυνατά φρένα

Σαν ένας αυθεντικός και άξιος συνεχιστής του θρυλικού DR 800 Big, με δύο όμως κυλίνδρους αντί για έναν, αποκτά για πρώτη φορά μετά από χρόνια 21 ιντσών τροχό εμπρός, ακτινωτούς τροχούς και μεγαλύτερες αναρτήσεις, τονίζοντας πως αυτή η ταξιδιάρα ψυχή, δεν χρειάζεται ασφαλτοστρωμένο δρόμο για να συνεχίσει την πορεία της. Οι διαστάσεις των ελαστικών μικτής χρήσης, είναι 90/90-21 εμπρός και 150/70-17 πίσω, με το εμπρός ελαστικό να αποκτά αεροθάλαμο και το πίσω να είναι tubeless. Στο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του, με το νέο ενισχυμένο για την εκτός δρόμου οδήγηση υποπλαίσιο, τοποθετείται εμπρός ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ της KYB με διαδρομή 170 χλστ και ένα ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ πίσω επίσης της KYB, που εδράζεται σε μοχλικό και έχει διαδρομή 169 χλστ. Το αλουμινένιο ψαλίδι είναι λίγο πιο μακρύ από αυτό της απλής έκδοσης, βελτιώνοντας την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στο χώμα σε συνδυασμό με τον 21 τροχό εμπρός, με το μεταξόνιο να αυξάνεται κατά 40 χλστ φτάνοντας τα 1.595 χλστ. Για την πέδηση φροντίζουν 2 τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες της Tokico μπροστά με δίσκους 310 χλστ και μια δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω με δίσκο 260 χλστ, ενώ αναβαθμισμένη είναι η μονάδα του cornering ABS, το οποίο συνεργάζεται με τη μονάδα IMU για να φρενάρεις με ασφάλεια ακόμη και πλαγιασμένος/η. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 252 κιλά πλήρης υγρών, τα οποία όμως δεν φαίνονται στην χωμάτινη οδήγηση χάρη στο εξαιρετικό "ζύγισμα" της μοτοσυκλέτας (κατανομή μάζας).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακόρεστες οι δυνατότητες των ηλεκτρονικών με μονάδα IMU

Η σουίτα ηλεκτρονικών του Suzuki V-Strom 1050DE είναι μία από τις πιο πλούσιες της κατηγορίας και περιλαμβάνει αυτό που η εταιρεία ονομάζει S.I.R.S. (Suzuki Intelligent Ride System). Υπάρχουν χάρη στο Ride by Wire τρία διαφορετικά Riding Modes με διαφορετική απόκριση γκαζιού και την επιλογή A να παρέχει την πιο άμεση απόκριση, κατάλληλη για σπορ οδήγηση και την C την πιο ομαλή απόδοση ισχύος. Το Traction Control που δεν λείπει φυσικά από την μοτοσυκλέτα, έχει επίσης τρία επίπεδα ρύθμισης (1,2 και 3), με την προσθήκη της επιλογής G (Gravel), που περιορίζει την ολίσθηση του πίσω τροχού όσο χρειάζεται, για να εξοικειωθούν νέοι στην χωμάτινη οδήγηση αναβάτες, που δεν μπορούν να χειριστούν με ευκολία 100 άλογα εκτός δρόμου. Για τους πιο τολμηρούς και έμπειρους που θέλουν να εκμεταλλευτούν τις πλήρεις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας το Traction Control μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί πλήρως. Το Cruise Control, άμεσος σύμμαχός σου στο ταξίδι, μπορεί να οριστεί από τα 25 περίπου έως και τα 160χλμ/ω, ενώ έχει μία πρακτική λειτουργία επαναφοράς της τελευταίας ταχύτητας στην οποία το είχε ορίσει ο αναβάτης. Σε αυτή την γενιά του V-Strom προστέθηκε επίσης ένα αμφίδρομο quickshifter, που εξυψώνει το riding experience, ενώ μπορεί να αγνοηθεί πλήρως από τους πιστούς λάτρεις του συμπλέκτη. Το ABS στον πίσω τροχό μπορεί φυσικά να απενεργοποιηθεί, δεν λείπει το χαρακτηριστικό easy start της ιαπωνικής εταιρείας που ζωντανεύει τον κινητήρα με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας, ενώ διαθέτει και Hill Hold Control System, που ασκεί πίεση στο πίσω φρένο αυτόματα για 30 δευτερόλεπτα σε ανηφόρες και κατηφόρες, αφού το αφήσει ο αναβάτης ώσπου να εκκινήσει την μοτοσυκλέτα. Τα περισσότερα από αυτά τα συστήματα ασφαλείας, λειτουργούν φυσικά βάσει πληροφοριών που επεξεργάζεται ο υπολογιστής της μοτοσυκλέτας και δέχεται από την αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων.
 

LED φωτισμός, κάγκελα, πληθώρα αξεσουάρ με αρχική τα 16.295 ευρώ

Η άριστη εργονομία του Suzuki V-Strom 1050DE τοποθετεί αναβάτη αλλά και συνεπιβάτη σε μία φυσική όρθια στάση, ώστε να μπορούν σε συνδυασμό με την σέλα με αρκετό αφρώδες υλικό να απολαμβάνουν πολύωρες διαδρομές ξεκούραστα. Ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται καθ` ύψος και κάνει καλή δουλειά απομάκρυνσης του αέρα από τον αναβάτη, ενώ ο πλήρης LED φωτισμός επιτρέπει στους ταξιδευτές να συνεχίζουν ακόμα και στα βάθη της νύχτας. Στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνονται κάγκελα προστασίας όπως επίσης και μία στιβαρή προστατευτική ποδιά αλουμινίου, αναπόσπαστο εξάρτημα ενός on-off δικύκλου. Η μεγάλη, έγχρωμη LCD οθόνη, παρέχει στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την μοτοσυκλέτα, ενώ στο πλάι αυτής υπάρχει και θύρα φόρτισης USB, τάσης 12V. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος έρχεται στα 880 χλστ και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 190 χλστ. Ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ για την μοτοσυκλέτα, που περιλαμβάνουν πλευρικές βαλίτσες αλουμινίου, αλλά και κεντρική, θερμαινόμενα γκριπς, ψηλή ή χαμηλή σέλα, προβολάκια LED και άλλα. Το Suzuki V-Strom 1050DE έρχεται σε τρία χρώματα: Champion Yellow, Pearl Vigor Blue και Glass Sparkle Black και κοστίζει από 16.295 ευρώ. Είναι μία μοτοσυκλέτα που παίρνεις και κρατάς για περισσότερο από μία δεκαετία, αφού η αξιοπιστία και οι δυνατότητές της θα σε κρατούν ικανοποιημένο επ` αορίστου, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως το καθημερινό σου μέσο μετακίνησης.